3 dagen na pregnyl negatief getest?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Danielle 1984, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle 1984

Oct 26, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 19 juni pregnyl 10.000 gespoten voor de punctie van onze 3e icsi poging op 21 juni. Op 24 (dag van terugplaatsing) en 27 juni heb ik nog pregnyl 5000 gespoten en nu 2,5 dag later na de laatste pregnyl test ik negatief :(
    Dit zou toch niet kunnen gezien de halfwaardetijd? Of zou het toch kunnen dat mijn lichaam pregnyl binnen 2,5 dag al afbreekt? Ik maak me nu zorgen of mijn lichaam wel goed reageert op dit medicijn of zie ik nu spoken????

Ik hoop dat iemand met mij mee kan denken!

2. lady1987

lady1987 Actief lid

Feb 3, 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    lijkt mij wel erg snel vooral omdat je zoveel heb gespoten maar weet niet of dat goed of slecht is..misschien moet je ff vragen aan je behandelaar..?

success meid

3. Danielle 1984

Oct 26, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat dacht ik dus ook! De zwangerschapstest zou toch sowieso positief uit moeten slaan gezien de hoeveelheden pregnyl?

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

2,5 dag na pregnyl 10.000 al een witte test? Dat lijkt mij bijna onmogelijk eerlijk gezegd. Ga bijna denken dat niet alles in je terecht is gekomen. Heb je de spuit wel helemaal goed gezet? Geen geknoei enzo? Kan nog wel eens met dat zelf mengen. Zou morgen zeker even met je poli fertiliteit bellen.

5. lady1987

lady1987 Actief lid

Feb 3, 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    dat lijkt mij wel idd
    maar durf het niet met zekerheid te zeggen...het verschilt echt heel erg per persoon ben ik ook pas sinds kort achter hoor haha
    dus misschien is het gewoon al uit je lichaam en kan dat verder niet kwaad..
    heb je verder niet meer getest eigenlijk? voor de zekerheid misschien was die test wel niet helemaal goed..?

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Wat voor een test heb je gebruikt?
    Afgelopen ronde was bij mij (5000eh) de test ook na een dag of 5 helemaal wit en had toch een supergoede eisprong.

7. Danielle 1984

Oct 26, 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de kruidvat 2 voor 5 euro testen, die schijnen erg gevoelig te zijn hoor ik altijd.

Ik heb gisterenavond de laatste keer pregnyl gespoten en heb vanochtend were getest: een heel vaag streepje... Vind het zo raar!

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zou vandaag voor de zekerheid toch even bellen om dat na te vragen.

9. vind dat wel heel vreemd idd.. zeker met zulke hoeveelheden pregnyl.. het vroegste wat t ooit uit mijn lichaam was is geloof ik met 7/8 dagen.. maar dat verschilt ook per keer. maar na 2 dagen en als je zelfs gisteravond nog hebt gespoten.. kan ik me niet indenken dat je geen positieve test hebt
    misschien even navragen in t zh?

10. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    pOSITIEF BLIJVEN EN GEWOON EVEN NAVRAGEN BIJ JE BEHANDELAAR.

Share This Page