Zie hieronder mijn test uit december met 13dpo 's avonds.. Zou ik dan nu met 11dpo ook al positief kunnen testen?😇
Nee dat hoeft niet perse. Elke zwangerschap kan weer anders zijn, net als het moment van innestelen en de aanmaak van hcg.
11 dpo is wel erg vroeg, maar er zijn er genoeg die dan al positief testen (waaronder ikzelf) Mocht het negatief zijn, zegt dat nog niet perse wat. Ik hoop op een positieve test voor je!
Hier ook 9 dpo, kun altijd een gokje wagen natuurlijk maar dan hoef de test nog niets te zeggen als hij wit is
bij sensitest heb je testen die je 6dagen voor nod kunt gebruiken nou is dat bij mij 8dpo zou dat wel kunnen dan?? ##sorry heeft niks te maken met jou toppic🙈
Is mogelijk had ook echt een tuurstreep op 8 dpo maar goed zoals al zei er is niets uitgesloten als hij nu wit is ☺
hier 10 dpo nog negatief 11 dpo heel licht positief zo zie je ook aan de reacties dat het heel erg verschild per zwanger schap
Hier vanaf 10 dpo een streepje. Zou bij jou dus ook heel goed kunnen. Maar zou ook nog negatief kunnen zijn natuurlijk.. ik zou zeggen probeer een test😉