Hallo allemaal, Ik heb over 3 dagen mijn NOD en heb sinds maandag ongeveer onverklaarbare spierpijn op bepaalde plekken. Eerst alleen in mijn rug, maar nu sinds vandaag ook aan mijn zij ter hoogte van mn rechterborst. Ik heb naar mijn idee niks gedaan waardoor ik aan die spierpijn kan komen en heb het ook nooit eerder gehad. Heb gister een test gedaan op 10dpo maar was negatief. Komt iemand dit bekend voor?
Hai xEsther, ik heb hier ook last van!.... vooral aan de zijkant van mijn borsten en mn billen. Wij zijn sinds 2011 bezig om zwanger te raken. wij hebben een verplichte pauze va 3 maanden om door te gaan voor ivf-icsi (3 maanden metformine slikken om overstimulatie tegen te gaan) als het goed is heb ik mn nod over 4 dagen. Maar ik weet uit ervaring dat mijn lichaam me aardig voor de gek kan houden Maar natuurlijk hopen we dat er eindelijk een wonder is gebeurd....
Ik wist gelijk dat ik zwanger was hahah ik kreeg altijd spierpijn in me rechter bil een test gekocht en zwanger was bij alle 3 me zwangerschappen zo..hopelijk is het voor jou raak