Mjah... geen geduld. Geen enkel greintje geduld en iedere keer weer een teleurstelling maar ik wil niet opgeven nog. Ziet iemand iets ?
Ik denk dat ik een heel licht steepje zie.. Ik kan alleen de foto niet vergroten om beter te kijken...
Hmm dit is de orignele foto, wellicht werkt dat beter. (heb hem alleen maar kleiner gemaakt hoor, niets anders). Edit: 9 dpo vandaag.
Vreemd genoeg zag ik het op de eerste foto beter.. Ik ben zelf heel tevreden over deze testen. Echt niets te zien bij niet zwanger, en wel echt wat bij wel zwanger. Heel erg spannend nu dus voor je 😊😊😊
Het streepje is gewoon heel licht, en zelfs met het blote oog is het moeilijk om de kleur te bepalen hoor. Het lijkt lichtroze, maar ik durf niets met zekerheid te roepen
Bewerken zou ik niet doen Ik zie op de bovenste wel een licht streepje,maar geen idee of hij roze is... Over 2 dagen nog maar eens testen,succes
Ik denk ook wat te zien, super spannend! Ik heb vanochtend op 11 dpo met kv heel licht positief getest. Afgelopen vrijdag was deze nog witter dan Omo wit haha. Ik duim voor je!!