3 dagen over tijd, test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elletje, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik word he-le-maal gek. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus waarbij er bijna altijd een aantal dagen voor menstruatie licht bloedverlies is. Deze maand gebeurde dat niet, dat vonden we al erg vreemd. En op mijn NOD (1-2) bleef mijn menstruatie uit. Wij helemaal in spanning. Testje gedaan......negatief......die dag begon wel het lichte bloedverlies en nu nog steeds alleen bruin/roze verlies en verder niks. Vanmorgen nog maar eens een testje gedaan nog steeds negatief.
    Ik ben niet zeker van mijn ei, want heb deze maand voor het eerst even geen testjes gedaan. maar zit inmiddels op cyclus dag 31.

Ik wacht het nog een paar dagen af en doe dan nog maar een testje denk ik en ander naar de huisarts???

2. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Hi, hier in november hetzelfde gehad.
    Was uiteindelijk 10 dagen over tijd en werd toen ongesteld.
    Volgens mijn gynaecoloog is het heel normaal als een vrouw een regelmatige cyclus heeft, dat het zo 1-2 keer per jaar niet klopt. Was volgens haar niets om je druk om te maken.
    Maar hé, dat is makkelijk gezegd! Ik had diezelfde onzekerheid als jij, en ik heb ook gewoon de huisarts gebeld na 5 dagen over tijd en 3 negatieve testen...

Elletje vindt dit leuk.
  3. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik zou de langste cyclus + 7 dagen nemen. Zelfs als je heel regelmatig bent, dan kan je cyclus een keer afwijken. Het is heel vervelend, maar het gebeurt.

4. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het klinkt misschien raar, deze berichten stellen gerust. We zijn al zo lang bezig en nu dit dachten dat we gek werden.

5. Hakoek

Hakoek Bekend lid

20 jun 2013
    760
    768
    93
    Nee hoor niks is raar :)
    Jullie wachten al heel lang, dan ben je een keer over tijd, wat je dus al zo lang wenst, en dan wordt dat wachten ook niet beloond. Dat is gewoon zwaar kl*te.
    Lezen dat je niet de enige bent, maakt het alleen maar fijn. Jouw lichaam is niet afwijkend, je bent niet gek ;)

6. proudmommysj88

5 okt 2017
    28
    3
    3
    Vrouw
    Ik heb het vorige maand gehad terwijl ik een super regelmatige cyclus heb. Ik wijt het maar aan de stress dat ik 3 dagen na NOD alsnog ongesteld werd... :(

Nu in ronde 25... Fingers crossed maar weer!

Deel Deze Pagina