Dan kun je nog beter de sensitest bestellen. Maar ook daar is t nog wel s een wel niet geval. Kruidvat blijft toch dan t beste denk ik
Nou, na vage (valse?) dipstick streepjes en een witte kv heb ik vanochtend de laatste kv gedaan. En warempel zie ik me daar binnen een paar min toch n roze streepje ?!? Ben zeer benieuwd of deze dan nu echt op gaan lopen
Dankje Monique. Ik ben zelf ook niet overtuigd hoor, tis ook n lastige. De kv die ik eergister deed was echt spierwit, maar omdat ik dingen blijf voelen dacht ik: ik doe er nog 1, en dan stop ik. Maar ja, op deze zag ik direct een tweede lijntje komen.... Over n paar dagen toch nog maar 1 doen en als t dan niet duidelijk is, stop ik er voorlopig mee
Ik denk op alledrie wel iets te zien, maar durf er mijn hand niet voor in t vuur te steken. Zou idd over 2 dagen nog eens testen...
Ik lijk een stukje van een streep te zien, maar die zie ik op meerdere plekken. Dus zou beginnetje kunnen zijn, maar t kan ook niets zijn. Zie jij het wel? (Kwaliteit gaat behoorlijk achteruit met uploaden)
Heb nog eens gekeken met heel erg uitvervroten; bovenin zie ik wel een heel licht streepje op de juiste plek en met dezelfde breedte als de controlestreep, maar kan hem niet tot beneden vervolgen. Morgen opnieuw testen?
Ja ik ga morgen opnieuw testen, als er echt wat zit moet ie dan wel iets duidelijker zijn en anders stop ik daarna met testen
Opnieuw getest met kv en weer een heel licht streepje binnen een paar minuten, maar ik vind m hetzelfde als gisteren, niet opgelopen volgens mij Wat vinden jullie?
De twee testen uit elkaar gehaald en onder elkaar, de onderste is van zojuist, de bovenste van gisteren