Ik heb de week voor ik ongesteld moest worden een lichte bloeding gehad, volgens de assistente van de huisarts was dit een innestelingsbloeding. Dit bloed was licht rood van kleur, zonder stolsels. Mijn vraag is of je dan nog kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Of kan er ook een bloeding ontstaan wanneer het eitje zich innestelt in bijv. de eileider? En is het normaal dat je in een vroeg stadium van de zwangerschap steekjes/krampjes hebt aan één kant? Deze voelen een beetje aan als een blauwe plek, dus niet echt pijnlijk, maar als je een beweging maakt of ik druk erop dan voel ik ze wel. Ik heb ze echter maar aan één kant van mijn lichaam, op dezelfde plek. Ik heb geen last van bloedverlies. Kan dit een teken van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn?
Hoi 1e2008, je kunt bij alle soorten zwangerschap een beetje bloed verliezen, dus ook als alles goed in je baarmoeder zit. Zolang je geen knallende pijn aan een kant hebt, geen zorgen maken. Die steekjes die je voelt zijn al groeipijntjes en die zitten vaak een beetje meer aan één kant, dus niets raars aan de hand. Groetjes Brigitte