Afgelopen donderdag hebben wij onze nekplooimeting gehad. Mijn buik groeit goed tot nu toe |(zie ook mijn album). Mijn baarmoeder zat toen ook halverwege schaambot/navel, dus al vrij hoog. Tijdens de echo kwamen we erachter dat de placenta tegen mijn buikwand aanligt ... geen probleem, alleen moest ze hierdoor ipv op mijn buik zoeken, meer vanaf het schaambot naar boven zoeken (als jullie het snappen ) Ook dat geen probleem ... Alleen maakte ze een domme opmerking: "Ik krijg de kleine niet helemaal direct in beeld zoals ik wil, want de placenta ligt ervoor, en er zit ook genoeg spekvet en daar kom ik niet doorheen" :x:x Nou, als ik naar mijn foto's kijk van 4 weken zwangerschap, dan zie ik niet echt spekvet zitten, of ben ik nou gek! Vond het niet zo'n gepaste uitspraak van haar! Stond uiteraard op dat moment ff met mond vol tanden ...
Oef, inderdaad niet een leuke opmerking. Misschien bedoelt ze dat je al een flinke buik hebt? Je buik is al groter met 10 weken dan die van mij momenteel met 24 weken
Je zegt het zelf al: "een domme opmerking". Niet bepaald charmant van een professional maar laat het van je afglijden... dat scheelt jou weer energie.
Hoi Hoi, Of het nu wel of niet zo zou zijn (ik vind overigens van niet hoor) het is zowieso geen gepaste uitspraak! Je hebt een mooi buikje voor je aantal weken zwangerschap! Misschien wist ze niet zo goed wat ze moest zeggen....en dan zeggen mensen soms domme dingen. Groetjes Lysanne