11 juni 1e echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tacha1987, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Over 4 dagen heb ik mijn eerste echo. Ik zou dan ongeveer 10 weekjes zwanger moeten zijn, misschien iets minder.
    Meiden ik ben zo ontzettend nerveus!
    Ben enorm bang voor een missed abortion :( .. Zou het een voorgevoel kunnen zijn?
    We hebben om 11u15 een afspraak. Hopelijk gaan deze laatste dagen snel voorbij... en kan ik op 11juni een positief berichtje posten!

2. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Gefeliciteerd! (hoop ik)
    Spannend de eerste echo! Maar waarom ben je bang voor een missed abortion?
    Succes in ieder geval!

3. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik was ook erg bang voor een missed abortion.
    Toen ik mocht liggen was ik helemaal aan het trillen en die vrouw zei ook tegen mij ben je zo zenuwachtig meid ik zei jaa.
    Toen ze het echoapparaat op me buik zetten en ik de baby zag zag ik gelijk zijn hartje en wat was dat een opluchting :D

Ik had wel altijd een goed gevoel over mijn zwangerschap maar ik kwam heel veel verhalen tegen over missed abortion's dus ik was gewoon bang dat het ook bij mij zou gebeuren.

Zelf denk ik als je een goed gevoel over je zwangerschap heb het vaak gewoon goed zit.
    Mijn schoonzus had 2 keer geen goed gevoel er over en het zat 2 keer niet goed en bij mijn nichtje had ze wel een goed gevoel en is goed gegaan en nu is ze weer zwanger en daar had ze ook een goed gevoel bij en nu is ze 38 weken zwanger,dus ik word bijna weer tante :D

Heel veel succes woensdag en ik hoop dat er een mooi babytje te zien is met een prachtige hartje.

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Een slecht gevoel heb ik niet echt, diep vanbinnen 'voel' ik dat het wel oke zit. Maar idd door al die verhalen te lezen en zo weinig symptomen te hebben ben ik er vreselijk bang voor en ben ik mezelf elke dag aan het aanpraten niet te blij te zijn, want dan gaat het vast mis :( Dus tot hiertoe heb ik de zwangerschap niet goed beleefd, enkel angst & onzekerheid gehad.. Ik durf gewoon niet genieten, omdat ik bang ben dat ik dan word "afgestraft" met een MA .. Raar he?

Bedankt voor jullie steun en ik laat het woensdag zo snel mogelijk weten!

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Meiden ik heb net met de angelsound het hartje gehoord! Klopte zo'n 180/minuut dus was wel degelijk het kindje!
    Ik ben dus gerustgesteld, maar loop nog niet op wolken omdat het natuurlijk altijd mis kan gaan!
    Maar wat een wonderlijk geluid is dat seg! Super!

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Yes wat fijn zeg dat je het hartje heb gehoord :D
    Gelukkig ben je wat gerustgesteld en als jij je echo heb gehad en die was helemaal goed ga je dan wel van je zwangerschap genieten!
    Voor je het weet is het voorbij en onzekerheid heb je de hele zwangerschap en zal niet meer over gaan.
    Ik dacht ook nou na de 12 weken ben ik niet meer bang maarja dan ga je je kindje voelen en ga je je ook nog eens zorgen maken als je bijv je kindje even niet heb gevoelt.
    Dan krijg je de 20 weken echo en dan ben je ook weer bang.

Dus probeer wel te genieten hoor onzekerheid hoort er helaas bij.
    En dat je bang bent is niet raar dat had ik ook en hebben denk ik heel veel vrouwen het is ook echt een wonder wat er allemaal gebeurt in je buik.

7. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik heb ook woensdag ook mijn 1ste echo. Spannnend! Eigenlijk had ik hem maandag al moeten hebben maar toen werd ik afgebeld. Hoop dat alles goed is dan hebben we een leuk verjaardagscadeautje voor de aanstaande opa haha.

8. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Ook ik heb mijn eerste echo morgen. Ik ben dan ook ongeveer 10 weken. Tot nu toe nog geen hartje gehoord (hebben ze ook niet geprobeeerd). De symptomen zijn de afgelopen dagen sterk afgenomen en nu begin ik me ook zenuwachtig te maken. Ik zou willen dat het al morgen was!

9. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Bij mij was mijn echo helemaal goed! Alles gezien, hartje klopt (ook geluisterd) en de grootte was ook goed. Geweldig was het!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    sucses vandaag laat je het wel even weten?

vera bij mij namen de klachten ook af met 10 weken heb nu amper nog ergens last van soms savonds beetje

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    hee meiden!
    echo was super! ben 9w5d vandaag, ukje was 28.88mm 'groot', bewoog, (jumpte op & neer) en hartje klopte héél snel en hevig en met een mooi ritme :D

super dat jouw echo ook goed ging, Vera! en winnietje, hoe is het met jou?

Vera: hoe groot was je ukje?

Foto's in album :D

12. Vera77

Vera77 Actief lid

8 jan 2008
    115
    0
    0
    Tascha, gaaf was het he? Die van mij was ook druk aan het bewegen.
    Die van mij was 33.2 mm van kruin tot kontje. Ik kan mijn fotootjes niet plaatsen (geen scanner) maar ik kon duidelijk de vingertjes zien. Echt gaaf!

Ik mag morgen weer (praktijk heeft echo app op proef en ze zochten vrijwilligers... Ik! Ik!). Hopelijk krijg ik dan weer wat fotootjes mee!

Deel Deze Pagina