3D echo mislukt! over 2 weken herkansing

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door foreverfriend, 10 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    zoals de titel het al zegt...
    gisteren hadden we de 3D echo waar we zo lang naar uit hebben gekeken.
    Maar ze kreeg onze beeb niet mooi in beeld. :( Want het ligt met het koppie helemaal beneden, dat is natuurlijk heel mooi. Maar het ligt helemaal tegen m'n buikwand aan met het gezichtje, waardoor het niet mooi in beeld kon komen. het heeft dus heel weinig ruimte, als ik wat meer zou groeien nog hebben we meer kans!
    Dus zei de echoscopiste, hier doen we het niet voor. En daar kon ik haar wel gelijk in geven, want het is duur genoeg! En als je het dan niet mooi ziet...
    Ik heb een herkansing nog, over 2 weken mogen we weer een keertje komen en hopelijk heeft de :baby: dan meer ruimte gekregen, waardoor er wel een mooie echo kan worden gemaakt. Wellicht is mn buik dan meer gegroeid, door wat meer rust genomen te hebben?
    Ik ga mn best doen!
    Hebben meer mensen dit gehad?
    ben benieuwd.....

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ja hoor, heb het ook gehad. Alleen je baby krijg niet meer ruimte maar juist minder he. Je buik groeit, maar je baby ook (daarom groeit je buik).
    De 2de keer ging het een stuk beter bij ons, maar toch kon het nog iets beter. Maar ja, beeb heeft het voor het zeggen. Wat dat betreft is het een kwestie van geluk. Dus wees een beetje voorbereid dat het weer niet helemaal naar je zin is.

Succes.

3. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    nee ik weet dat de baby niet meer ruimte krijgt, maar juist minder doordat mn buik natuurlijk groeit! Maar daar had de echoscopiste het wel over. Zij had het wel vaker meegemaakt dat vrouwen terugkwamen in hun verlof en ze dan wel een mooie echo kon maken.
    Ik houd iig rekening ermee dat het er weer niet in zit, maar ik blijf hopen en positief denken.
    Ik was sowieso weer erg blij haar weer te zien op de echo, dus zo heel veel maakte het me ook niet uit, maar het zou tof zijn als het over 2 weken wel lukt.
    bedankt voor je reactie

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    de eerste keer bij mijn 3/4D echo lag ons mannetje ook niet goed en dat was met 27 weken, wij mochten daarom ook terug komen, met 29 weken, maar helaas die keer lag hij weer niet goed...ach het was idd wel fijn om ons knulletje weer te zien, maar het blijft een hoop geld!

Hoop voor je dat hij/zij goed ligt! Succes..

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey meis!

Ik zie je berichtje nu pas! Wat enorm balen zeg :( ....

Dit is niet waar je voor ging! Ik ga duimen dat ze over 2 weken wèl goed in beeld komt! Bah, wat een enorme tegenvaller....

Wel fijn dat je toch weer ff naar d'r hebt mogen/kunnen kijken ;) , maakt het toch weer een beetje goed hè?!

Knuffie van ons!

6. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja jammer he!
    maar ach, over 2 weken hopen we gewoon dat het wel lukt.
    Ze ligt dan misschien toch nog anders
    spreek je weer!
    kus

7. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Hier hetzelfde, neus tegen de buikwand aan... wij hoefden de echo dan ook niet volledig te betalen. Maar toch jammer!

Deel Deze Pagina