Wie heeft ervaring met prikpil 3maands

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yasminaa, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    wie heeft er ervaring met prik pil..?
    dat 3 maanden ongeveer duurd dat je weer een nieuwe nodig hebt?
    en nadat zwanger raakte?

de reden dat ik vraag is dat ik al voor de 2e keer al een prikpil heb gehad en in augustus eindigt
    en ben aan het denken om zwanger te raken.. op dit moment is het 4maanden en 4weken geleden dat ik bevallen was met keizersnee..
    en in augsutus zal het wel 6 maanden zijn ofso
    en vraag me af als ik niet nog 1 prik neem ...hoelang het duurd om zwanger te raken of duurt het nog lang dat je vruchtbaar bent?

hmm sorry als mijn verhaal beetje apar is...ben even niet helemaal bij:(

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb wel eens gehoord dat het na een prikpil 12-18 maanden kan duren, maar heb er zelf geen ervaring mee...

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

geen idee eerlijk gezegd maar ik denk niet dat het zo ontzettend lang zal duren eer dat alle hormonen bij jou eruit zijn. je hebt immers tot nu toe maar 2 keer een shot gehad. ik denk dat mensen die er wat langer mee bezig zijn, dat het voor hun ook langer duurt ere dat alle hormonen uit hun lichaam zijn.

maar nogmaals ik heb er geen ervaring mee. ik mocht de prikpil niet van de huisarts

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik heb destijds 3 keer een spuit gehad en het kan idd 12 a 18 maanden duren. Bij mij heeft het 14 maanden geduurd eer ik weer mijn regels kreeg. Het kan dus heel lang duren met de prikpil.

Deel Deze Pagina