Hoi Meiden, Hoe is het hier? Ik heb sinds enkele dagen een spierpijn gevoel in mijn onderbuik. Bij het niezen, lachen, gapen. Noem maar op. Ook heb ik in mijn ene borst een beurs gevoel. Net alsof ik er een klap opgehad heb. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Liefsss MissNanda
Hey misnanda, Ik ga even meelezen. Ik heb ook zoiets al weet ik niet of het spierpijngevoel is bij mij. Meer aanhoudende krampen en soms steken. Van mijn borsten heb ik geen last, maar wel heel gek slaappatroon. Normaal slaap ik altijd zo en kan ook heel goed echt klokje rond slapen. Maar donderdag heb ik zo`n vervelende nacht gehad...gewoon niet in slaap kunnen komen. Vrijdag goed geslapen maar vannacht was het weer waardeloos. Maar toen ik eenmaal in slaap was gekomen, heb ik zo`n rare droom gehad en ik weet um ook nog. Meestal weet ik wel dat ik gedroomd heb, maar weet ik niet meer wat... Ik zit nu op 10 dpo en heb meestal een lf van 11 dagen....vind het allemaal spannend en zeker omdat ik 4 weken geleden een kijkoperatie heb gehad waar alles bij is schoon- en doorgespoeld. Kostte me heel veel moeite om vanochtend niet al een testje te doen, maar heb met mezelf afgesproken niet eerder te testen dan dat ik over tijd ben, dus ik hou gewoon 14 dagen aan. Donderdag zou dan m`n nod zijn...... Suc6
Hey hoi, Ja dat van dat slapen komt me ook erg bekend voor. Normaal ben ik ook een goeie slaper en kan goed uitslapen. Heb nu ook al een paar dagen dat ik erg onrustig ben met slapen. Ben na een paar uur weer wakker. Vanmorgen zat ik zelfs om half 6 alweer beneden, terwijl ik er om 2 uur pas inlag. Heel apart.
nanda als ik jou was zou ik gewoon morgen even een test doen. Dan weet je het meteen. Je zit nu op dag 30 dus het moet kunnen. ben wel nieuwsgierig wat het is.
Ohw jij wil niet weten hoe graag ik wil testen Maar durf niet echt, ben gewoon bang dat ik weer teleurgesteld word.
Miss, ik zou ook een testje wagen hoor zo vlak voor nod. De kans dat jij nega zou testen terwijl je wel zwanger bent is zoooo klein. Ik zou ook al wel posi kunnen testen maar ik vind 10 dpo nog te vroeg... Spannend meid...... Ik hou dit topic ECHT in de gaten !!!
Ik weet dat het heel verkeerd is maar heb nu al 2 dagen een ovutest gedaan. En deze is toch iedere keer positief Maar durf niet te hopen
Ow doos....heb je een zw test in huis??? En zeker als je ovu test posi is gewoon testen. Niet dat een posi ovu test nu garantie is, maar je hebt wel echt een hele mooie kans !!! Nou hup testen jij !!!
Oei das balen !!! Heb je een C1000 in de buurt??? Bij ons zijn deze elke zondag open van 16.00 tot 19.00 Ow wat doe ik nou...ik ben aan het pushen...sorry hoor meid, vind het spannend voor je
Bekijk bijlage 81574 Had toch nog een testje in huis. Hij is op de foto niet zo duidelijk als in het echt. Wat zeggen jullie?
jaaaaa miss, ik zeg ook zwanger...wel heel pril maar als je over 2 dagen nog een testje doet dan zal die wel duidelijker zijn... Gefeliciteerd meid !!! Ik heb toch stiekum ook getest vanmorgen...wel met mn 2e plasje en negatief. Ik keek net nog even en toen zag ik alleen een indrooglijntje. Was er 1 van kv 2v5 en die had ik nog liggen van alweer een paar maanden geleden. Ik heb zelf bij kv nog nooit een indrooglijntje gehad. Ook niet bij de 1e uit die verpakking. Ben benieuwd of er meiden zijn die na een indrooglijntje toch zwanger waren (bij een paar dagen later opnieuw testen) Maar die van jou, zeg ik posi
Heb je inmiddels alweer een nieuwe test gedaan??? Wat mij nu weer overkomt: Gister tempdaling naar 36.8, dus ik denk owww morgen ofzo zal die wel onder de lijn komen en zal ik wel ongi worden. Maar vandaag 37,1 !!!!! Alleen omdat ik half uur/3 kwartier te laat was, heb ik 37.0 ingevuld in FF. Meestal word ik op dag 12 ongi, dus ben benieuwd wat de temp morgen gaat doen