Kastopruiming! 11 longsleeves voor maar 7,50. De longsleeves zijn gedragen, maar kunnen nog prima een ronde mee. Is in maat 92.
ik heb wel interesse, ook in de jurkjes, waar woon je ongeveer? en wat zou het anders kosten om ze te verzenden?
Dank je voor de interesse! Ik woonde in de gemeente Bodegraven. De kleding kan opgehaald worden in Nieuwerbrug (gemeente Bodegraven), Woerden of Oud Beijerland. Mijn vriend werkt in Oud Beijerland, dus als je het daaar ophaalt, hij is daar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur (meestal). Anders zijn de verzendkosten 6,75 (jammer genoeg geen DHL punt hier in de buurt). Laat maar weten wat voor jou het makkelijkste is. Het Lief jurkje is ook weer beschikbaar. Diegene die een bod deed op marktplaats reageert niet. Weet niet of je die ook wilt?
dat jurkje is niet zo onze smaak in oud beijerland zou ik ze wel kunnen ophalen deze week. Gezien ik erg ziek ben geweest vandaag zal het woensdag worden. ik zag dat de 3 jurkjes gereserveerd zijn? Zijn de rompers met lange mouw trouwens nog beschikbaar?
De 3 jurkjes zijn voor jou gereserveerd de rompers en sokken heb ik nog. Zal ik die ook mee geven dan? Ik stuur je een pbtje