Hoi allemaal, ik weet even niet waar ik het moet zoeken. Maar Zoë krijgt om 19.00 uur de fles en gaat daarna naar bed. De afgelopen dagen wordt ze iedere keer rond 21.30-22.00 uur huilend/krijsend wakker. Gisteravond was het ook 22.00 uur dat ze wakker werd en terug leggen in bed wilde ze niet, ze zette het op een oorverdovend krijsen. 2 keer haar geprobeerd terug te leggen in bed, maar dat mocht niet baten. Dus we hadden haar bij ons in bed genomen, maar toen was ze klaarwakker en zat ze alleen maar te kletsen en te spelen. Met als gevolg dat ze afgelopen nacht uiteindelijk pas om 02.30 uur in haar eigen bedje weer in slaap viel . We hadden haar maar even een zetpilletje gegeven, want ze had allemaal weer rode plekjes rond haar mondje wat er op duid dat er weer tandjes aan zitten te komen (dat is iedere keer nog zo geweest). Nu net om 21.30 uur werd ze weer huilend wakker. Dit keer haar optillen was al niet goed. Ze probeerde elke keer omhoog te kruipen en niets wilde ze, haar speen niet, water niet. Uiteindelijk hebben we haar wel stil kunnen krijgen en zat ze weer te kletsen. Ook maar weer een zetpilletje gegeven en haar daarnaar weer in bed gelegd. Nu is het gelukkig nog stil (even afkloppen, want betwijfel het of ze wel de hele nacht doorslaapt nu). Ook merk ik dat ze nu wat uit haar mondje ruikt, kan dit te maken hebben met het doorkomen van de tandjes? En wie herkent dit? Oh ja Zoë is bijna 11 maanden nu. Ze heeft al 6 tandjes. Edit: nog even wat vergeten erbij te melden, maar overdag slaapt ze prima en heeft ze nergens last van en is ze ook supervrolijk!
Mm, het zou natuurlijk met tandjes te maken kunnen hebben, maar echt zeker weet ik het niet natuurlijk. Zoë (ja mijn dochter heet ook zo) heeft er de laatste tijd last van, wakker worden rond 12 / 1 uur en dan niet willen slapen. Dan is het gissen, want we hebben nog steeds geen idee wat er nu is. Je hebt niet zoveel aan mijn antwoord natuurlijk, maar wil je wel "sterkte" wensen, is toch altijd lastig en vermoeiend!
Hai! Hier heel herkenbaar! Fayenne is afgelopen nacht uit logeren gegaan zodat wij even bij kunnen tanken! Ze is elke nacht ongeveer anderhalf uur wakker. Ze wil dan ook niets en als we haar bij ons nemen lijkt ze klaarwakker! Omdat ze veel aan haar oor zit zijn we naar de ha gegaan om te kijken naar ooronsteking maar dit was het niet. Zij dacht ook tandjes! Ook Fayenne slaapt overdag normaal. Of ze uit haar mond ruikt is me niet opgevallen. De ha zei trouwens dat we haar rustig 's avonds een zetpil kunnen geven voor het slapen gaan en als ze 's nacht wakker wordt nog eentje! Sterkte!