Hallo dames, Vandaag mn duveltjes weer gekregen, me richten op een cyclus van 40 dagen is dus niet waar ik iets mee bereik. Maar ik ben wel blij dat er een beetje regelmaat in zit, t scheelt hooguit 4-5 dagen, dat is niet zo erg. Ik wilde jullie om advies vragen voor de komende nieuwe ronde. Mn vriend en ik hebben veel zin om er actief mee aan de slag te gaan nu....gericht klussen dus. Termperaturen heeft weinig zin, want ik heb 6x een andere temp, dus ik kan geen veranderingen in een maand aflezen, ovu-testen zijn me te duur, ik heb ook weken na elkaar een licht streepje. Kan iemand me vertellen wat volgens jullie met deze cyclus (zie onder) een goede richtlijn is om aan te houden? Thanxxxx xxx uit Brabant
Hi Balen dat je ongesteld bent geworden. Ik zou zeggen; vanaf dag 12 tot dag 30 om de dag sexen! Suc6!
Ow baal er niet zo erg van hoor, had verwacht dat k er nog 1,5 week op moest wachten, ben juist blij dat mn cyclus weer wat korter is!! Heb deze maand dus wel verkeerd geklust, maar dat ga ik de komende ronde proberen goed te maken!!! xxxxx Uit Brabant
Ik zou je korste cyclus aanhouden dus dag 32. Voor ovutesten moet je dan beginnen op dag 16 (ruim op tijd) dus ik zou dan die dag ook beginnen met gerich klussen. Ik kan me nl voorstellen dat je misschien geen zin hebt om gericht te gaan klussen vanaf je ongi ofzo (ikke niet iig) Het moet tenslotte ook nog gezellig blijven tussen de lakens. Ik zou dan wel proberen om om de dag te klussen. Heel veel succes en veul plezier!!! Groetjes Cyntje
Er is een sommetje voor geloof ik. Ik doe het even uit mijn hoofd, maar het staat in het boek van Zita West (dat ik natuurlijk niet op mijn werk heb liggen ) Haal 20 dagen af van je kortste cyclus (bij jou 32 - 20 = 12) Haal 10 dagen af van ja langste cyclus (bij jou 44 - 10 = 34). Omdat het zo onregelmatig is, kom je dus op een heel grote mogelijke vruchtbare tijd: dag 12 tot 34 van de cyclus. Ik hoop dat het sommetje klopt, zo niet dan kom ik vanavond met een rood hoofd hier terug
Ow dat sommetje ken ik niet! Ik heb gekeken op de Predictor bijsluiter Mmmm.... vreemd! Nouja... alsnog veel (letterlijk en figuurlijk) klusplezier Groetjes Cyntje
3 weken!??!! Nou dan zullen de kiloos er ook wel afvliegen dan, hahaha. Ik denk dat k maar ga richten op 14 tm 25 ofzo, dan zal t wel redelijk in de buurt zitten, hoop ik, haha. 3 weken om de dag...wordt al moe als ik er aan denk.....lol
Kei tof dat jullie met me meedenken! Over 10 weken heb ik 6 weken vakantie, dus dan ga ik het er echt super van nemen met mn menneke, haha. xxxx
Hahaha, het 'hoeft' toch ook niet elke dag? Volgens mij zijn de statistieken als je ongeveer 2-3 keer per week seks hebt dat de meesten wel tussen 6 en 12 maanden zwanger zijn (natuurlijk vooropgesteld dat er geen problemen zijn, en dat weten we allemaal het eerste jaar niet he!). Wij doen het zoveel mogelijk om de dag, maar ook wel es twee keer achter elkaar en dan twee daagjes niet. Tussen mijn dag 10 en 24 (ik neem het ook ruim) wel echt wat 'strenger beleid' maar het moet leuk blijven.
hihi...dit is echt herkenbaar... wij hebben de laatste ronde ook bijna 3 weken om de dag geklust... dan gaat de lol er wel een beetje af... Nou heeft het niets gebracht, want ben 3 dagen geleden toch ongesteld geworden... maar ja, nieuwe ronde en nieuwe kansen... enne, heb ook gelezen...het beste is om elke 36 uur te klussen...dan blijven de zaadjes op z' n best...
Zien jullie het ook als 'klussen' , stel je voor je hebt geen zin, maar vermoed toch je vruchtbare periode te hebben, doe je het dan toch of niet? Dat vraag ik me dan weer zo af.... Ik kan me namelijk niet voorstellen dat 'vrijen' tegen gaat staan.. Dat zou ik zo erg vinden.
eerlijk antwoord?? Ja, wij moeten ons af en toe wel dwingen, de vruchtbare periode te benutten... Wij werken heel verschillend, en gaan door periodes waarin we het heel vaak en met veel plezier doen, maar dan ook weer 2 weken niet...net hoe de pet staat... Dus af en toe is het echt een kwestie van hup, just for a baby...maar met echte tegenzin natuurlijk niet... [-X Na afloop zijn we dan toch altijd wel blij, dat we even doorgebeten hebben...en slapen veel beter...