11 maanden drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prinsessa, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Heel herkenbaar.
    Ook hier bij 11 maanden en bij 15 maanden. Werd gek van dr en zag soms al op tegen de dag alleen met dr. Ben die weken dan ook heel veel weg geweest, op visite, wandelen, fietsen enz. Want van thuis zitten werden we allebei niet vrolijk.
    Het gaat over!!! :)

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ahhhhh ik herinner me die sprong nog zooooo goed! Iedere sprong merkten we op maar vonden we uiteindelijk meevallen behalve die bij 11 maanden! Grrrrrrrrrr... Die van 14 maanden waar iedereen voor waarschuwde hebben we niet eens opgemerkt haha..
    Maar die 11 maanden.. trauma! Maar 1 troost.. Het gaat echt over, geloof alleen wel dat het bij ons 4 weken duurde! Succes!

3. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Oh, heel fijn die herkenning en bemoedigende woorden! Dankjewel allemaal!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

De 11 maanden sprong vond ik 1 van de ergste sprongen.

Helaas moet je er doorheen, ik dacht altijd maar het is een fase en dit herhaalde ik dan ook maar.

Sterkte ermee

5. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hoelang duurt die fase gemiddeld? Ook wij zitten in de beruchte 11 maanden fase.... Zucht

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Oh my... de 11 maanden sprong! Waaaah die was zo erg. De ergste eigenlijk wel. Het was pas over toen ze rond haar verjaardag met 12 maanden opeens ging lopen! Eindelijk zeg. Die 11 maanden sprong leek wel langer te duren dan ever. Maar... er komt een einde aan hoor meis. Echt waar.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Zo herkenbaar van huis gaan :) deden wij ook!

8. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Nogmaals bedankt iedereen! Herken het wel Sugarblossom, hier is het ook vooral frustratie omdat ze zoveel wil maar nog niet kan.

Vandaag was best zwaar, hetzelfde liedje eigenlijk, jammeren en niks is goed. Ze was het zelf ook een beetje zat denk ik :p

Bekijk bijlage 419614

Nu ligt ze gelukkig te slapen, hopelijk de nacht door.. Oh helaas, ik hoor haar alweer..

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij zitten er hier ook in, stiekem wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat alle kindjes dezelfde verschijnselen hebben. Hier is het vlak na de 10 maanden begonnen en zitten er nog steeds in. Hoop dat het snel voorbij is want ik vind de moeilijkste fase tot nu toe :(

10. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Jep, de beruchte 11-maanden-sprong was hier ook echt HEL. Die heeft bij ons denk ik wel 7 weken geduurd, was ook erg leuk bij haar verjaardag, ahum...Maar het gaat over, volhouden en gewoon blijven doen wat je doet!

11. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

7 week:$. Ik hou mijn hart vast. Hier momenteel erg een opstandig meisje. Kiezen die er door komen, willen lopen en tot kers op de taart ook nog eens ziekjes.... Gezellig!!

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, hier is het vanaf 8 maanden al bal. Wou dat het 'maar' een sprongetje was. ;)
    Met naar bed gaan vaak huilen, of krijsen moet ik zeggen, want hij kan volgens mij niet 'gewoon' huilen.
    Of hij moet in slaap gevallen zijn tijdens de fles. Dan kunnen we hem vaak slapend weg leggen. Helaas wordt ie dan vaak 's nachts wakker en is het ook huilen, of ja krijsen. Zeer vermoeiend.. Afgelopen nacht ging goed, dus hopen we aankomende nacht weer.

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow, en overdag is ie vaak gefrustreerd. Hij kan nu alles behalve lopen dus wellicht ook een stukje frustratie.
    Maar ook dan veel krijsen en niks goed. Gooien met speelgoed en eten, en oja, zelluf willen eten, of eten uit mond halen en door de keuken smijten. :x;)
    Maaar ik herhaal de mantra: Het is een faaasuh! ;)

Deel Deze Pagina