Vanochtend zijn we op het cb geweest en Luka was in 3 maanden 200 gram afgevallen. De laatste maanden kwam ze al niet zo veel meer aan, maar dit is niet goed natuurlijk. Ik maak me nu best wel zorgen. Weet ook niet goed wat ik er aan moet doen. Ze heeft best wat moeite met eten. Ze krijgt nu nog 3 borstvoedingen op een dag en daarnaast brood (eet ze nooit helemaal op) met margarine, fruitpotje (vers gaat nog helemaal niet), rijstwafel oid en als avondeten vaak ook een potje. Vers eten lukt nog niet en met stukjes heeft ze ook heel veel moeite. Aangezien ze al zo weinig at, was ik al zo blij dat ze de potjes nu wel neemt, dus geef ik haar nu eerst een potje en daarna laat ik haar zelf mee-eten met ons. Heeft iemand misschien nog een idee hoe ik haar beter kan laten eten of wat ik haar misschien nog meer kan geven?
Wij hebben dit probleem gehad met 4/5 maanden. Toen had ze alleen nog maar flesvoeding. Daar kun je dus niets aan doen, ze bleeft heel vaak weigeren en begon niet eens aan de fles. We moesten voeden op verzoek en ze kreeg net genoeg binnen maar niet om aan te komen. Uiteindelijk ging ze met vast voedsel beter eten. Nu heb ik een jongen die naar vast voedsel mag en daar nog niets van wil eten. Maar van de flesvoeding groeit hij ook niet goed genoeg, de laatste maanden komt hij niet genoeg aan. We wachten wel af, hij is verder vrolijk en krijgt genoeg binnen om niet uit te drogen want flessen drinkt hij wel leeg.