waar slaapt jullie baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Justy, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    De omschrijving is misschien wat vaag maar wat ik bedoel is:

Als je een pasgeboren baby hebt die heeeeel veel slaapt, waar laten julie de baby dan slapen?

Normaal zou ik de baby op slaaptijden in zn bed liggen maar deze baby is nog geen week oud en met 38 weken gehaald dus hij ligt nu vaak bij ons of in de box (snachts natuurlijk wel in zn wiegje) te slapen omdat hij anders alleen maar boven in zn bed ligt.

Hoe doen jullie dat?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn beide kinderen hebben toen ze nog klein waren heel veel geslapen in de kinderwagen of de box.

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Tijdens mijn verlof lag de baby waar ik was. Overdag beneden in de wandelwagenbak en als wij 's avonds naar boven gingen, ging ze mee naar boven. Lekker dichtbij :) Nu is onze jongste 5 maanden en ligt ze overdag boven in haar bedje. Vooral omdat ze anders vrij makkelijk wakker wordt door haar geïnteresseerde grote zus ;)

4. Onje

Onje Niet meer actief

Daar waar hij in slaap valt, als pas geboren baby en nu nog steeds.
    De nacht echt in bed .

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    onze zoon lag waar ik was. ga ik bij de tweeling weer doen. vond ik vooral wat betreft de borstvoeding erg handig

6. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    eerste weken in de kinderwagen, ze heeft nooit in de box geslapen.
    na een week of 6 in haar eigen bedje

7. mama van Joy

29 jan 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens mijn verlof lag mijn meisje waar ik was, meestal dus beneden in de box of lekker naast me op de bank. s'Nachts lag ze in haar wiegje bij ons op de kamer totdat ze 7 weken oud was, toen ging ze op haar eigen kamertje slapen :)

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Mijn baby sliep overdag in de box en bij mij op schoot. Toen ze wat regelmatiger ging slapen, zo rond de 3 maanden, legde ik haar telkens in dr bedje.

9. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoon heeft de eerste maanden overdag lekker beneden in de kinderwagenbak geslapen.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Overdag in de box en 1 x in bed of bij mij in bed als hij onrustig.is.(tegen me aan ) s.nachts.in zn eigen bedje met puck a.baby..
    Al lag hij de eerste week regelmatig bij ons omdat.hij niet alleen wilde zijn...

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    De eerste 4maanden sliep hij in op mijn arm en legde hem dan al slapend in zn bed. Daarna gewoon gelijk in zn bedje. Hij was/is nogal zeer geinteresseerd in de wereld om hem heen en vergeet dat hij eigenlijk moet slapen ;) Als hij tijdens het wandelen in slaap viel liet ik hem in de wandelwagenbak in de gang liggen tot hij wakker werd. Xx

12. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties! Ik was bang dat ik hem hiermee al zo "verpesten" maar iedereen doet t eigenlijk wel.

Accepteerde jullie baby het ook gewoon ineens toen hij na die paar maanden zn bedje wel in moest???

En die puck a baby is toch zo een inbaker doek? Is dat wat?

13. Onje

Onje Niet meer actief

In het begin sliep Lem vaker in zijn box dan bed nu andersom en ja hij accepteert het. Als hij moe is is hij moe en kan het hem volgens mij weinig schelen waar hij ligt.

Puck heeft mij mijn rust terug gegeven. Lem had vooral moeite met inslapen door die fijne wapperende en maaiende armpjes. Eerste keer in de puck en hij sliep vrijwel direct!!!! Heerlijk voor hem en voor ons!
    Wij hebben voor de puck gekozen omdat hij op deze manier niet kon maaien maar toch vrij kon bewegen. Van een inbakerdoek krijg ik het bij de gedachte al benauwd!

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kinderwagenbak!!

Mijn kindjes hebben bijna nooit in de box geslapen, om het slaap/waak ritme goed te krijgen. Dus bij gapen/oogjes wrijven gewoon in de kinderwagenbak gelegd (in de gang of op onze slaapkamer). Ging prima! Na een paar weken gingen we over naar het ledikantje, ook overdag.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zolang ik boven was lag de kleine in de wieg als ik naar beneden ging in de kinderwagen (mocht sowieso niet veel traplopen de 1e 6 weken). Sinds een week of 2 leggen we haar overdag ook in bed en merken dat ze daar beter slaapt doordat ze minder prikkels krijgt!

16. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik ben echt verbaasd over hoeveel kindjes in de box enzo slapen. Ik zeg niet dat het slecht is had het gewoon niet verwacht. maar die van mij sliep vanaf dag 1 in zijn eigen bed op zijn eigen kamer. En als we ergens op bezoek waren in de kinderwagenbak en later campingbedje.

17. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Oja, behalve 1e 3 dagen in het ziekenhuis in wiegde naast mijn bed ivm keizersnee

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

de eerste maanden sliep ze waar ik was. in de box in de reiswieg en in de wieg naast ons bed.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

nu moet ik er bij zeggen dat mijn kinderen op hun buik sliepen/slapen vanaf de eerste week. (dochter op dag 3 al) dus dat was mede de rede dat ze beneden sliepen. in de box lagen ze trouwens op een matrasje niet op het boxkleed

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    de eerste daar waar ik was en de andere 3 vrijwel meteen in hun eigen bedje of op de arm als het bedje niet lukte, boven hadden ze toch veel meer rust zonder rennende broertjes en zusjes om hun heen.

Deel Deze Pagina