Brabbelen...zo leuk!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noolaa, Feb 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

Mar 6, 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Rosalie begint steeds meer te brabbelen en ik vind dit zo leuk!
    Soms lijkt het ook echt alsof ze echt 'praat'. Ik ben op dit moment bezig met 'flesjes training' en ze wil er echt helemaal niks van weten. En vanmorgen ging ze dus een hele discussie met mij aan... Echt op zo'n heel bijdehand toontje... Ik "hoorde" haar gewoon zeggen: "Pfff...ik ga dus echt niet uit die stomme fles drinken....en wat zit je nou stom naar mij te lachen...drink het lekker zelf op als jij het schijnbaar zo lekker vind..." Lag echt in een deuk...!
    Maar ze kan ook heel gezellig zijn...hele verhalen verteld ze dan..en maar lachen om haar eigen grapjes.... ;)
    Oh..vind het echt zo gezellig! En dit is nog maar het begin...!

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,170
    4,321
    113
    Heerlijk he? Hier ook een geweldig mannetje wat zoooooooooo leuk brabbelt en hele verhalen houdt. Vanochtend gingen we tegelijk de klanken die hij maakt uitroepen. Wat een lol. We zaten echt zo: aaaaaahhhhhwww hahaha. Echt super.

Geniet er maar lekker van!

3. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Lief hè? Evy houdt ook hele verhalen, laatst zei ze "wauw mieieieie" en "mama" ;)

Schatjes zijn het!!! Ze kan ook al echt scheterlachen, al moet je daar nog wel je best voor doen! :D

Share This Page