Op zoek naar compact campingbedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chiggy, 11 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik reis met openbaar vervoer en moet dan dus alles meeslepen als mijn zoontje eens gaat logeren bij iemand die thuis geen bedje heeft...
    Welk bedje is compact en niet erg zwaar? :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, die dus :)
    Ik heb er nog wel eentje te koop trouwens, dus als je 'm over wilt nemen, PB dan maar ff :)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja die lijkt mij best handig maar ik weet wel bijna zeker dat ik m'n zoontje van 21 maanden daar niet in krijg... Durf het risico niet te nemen zo eentje te kopen dus zoek echt een 'gewoon' campingbedje.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Die van €29 van de Leen Bakker is een klein formaat sporttasje als je die die draagt alleen zal je er wel een los matrasje bij moeten hebben want het bodemmatrasje dat bij elk bedje zit is te dun om op te slapen.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt voor de tip! Zo'n formaat is inderdaad goed te doen :)

6. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Wij hebben een nomad tentje...
    Misschien is dat ook iets?

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Het deryan tentje is er ook in peuter versie, ken een jochie van 4 die daar nog prima in slaapt

8. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Yep, ik heb ook de peutervariant en die is top! Klein en licht. Daar past een dreumes zeker nog in.

9. kimke77

kimke77 Bekend lid

24 feb 2009
    526
    0
    0
  10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben ook niet zo zeer bang dat het niet past maar wel dat hij het eng vind om in zo'n tentje te liggen... of zou dat wel meevallen?

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die vind ik echt te duur :) :$

12. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    onze dochter slaapt op vakantie ook in de peuterversie deryan.
    Heb hem thuis gewoon een paar keer opgezet, zodat ze er aan kon wennen. En ze heeft er thuis ook een nacht in geslapen, toen dat goed ging is deryan meegegaan op vakantie haha.

13. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.929
    3.945
    113
    Lijkt me erg handig idd, maar wat ik me afvraag:

doordat het bedje een dubbele bodem heeft ligt het matrasje daar dus in. Kan je dan nog wel een hoeslakentje gebruiken waar je kindje op ligt? Anders liggen ze toch op die bodem zelf?

14. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Mijn dochter ligt graag in het tentje, maar dat schijnt per kindje te verschillen. Ik heb haar er eerst een paar keer in laten spelen. Ik heb om die reden een exemplaar met zwart gaas gekocht (de zilverkleurige bijvoorbeeld) daar kijk je gemakkelijker doorheen. Ik heb er zelfs goed beeld mee op de babyfoon.

Ik leg het matrasje los in het tentje en doe er dan een hoeslakentje omheen. Je hebt een wat ruimer hoeslakentje nodig, bijvoorbeeld de badstoffen van het prenatal huismerk. De luxe editie heeft een bijbehorende slaapzak, die leg ik op de vloer onder het matrasje, want dat is vrij dun. Mijn meisje slaapt er prima op.

Deel Deze Pagina