buikdrager

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door susan28, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    nou daar ben ik weer met een vraag :eek: ik heb een buikdrager gekocht van chicco ( beetje impulsief) omdat amy als ze huilt alleen maar rustig te krijgen is als je met dr heen en weer loopt. nu word ze wat zwaarder en ik ben lichamelijk niet echt super, dus vandaar. nu is amy erg warmbloedig en zweet ze snel, daarom ligt ze ook niet graag op schoot. maar zou zon draagzak nou eigenlijk niet te warm zijn en te zweterig voor zon kleintje? en voel je dat ook aan je rug zon draagzak?

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi, wij hebben de babybjorn en het bevalt prima.
    onze boef weegt nu ruim 6 en een halve kilo en ja dat voel je wel. maar het draagt absoluut niet vervelend, de babybjorn ondersteund je rug erg goed, maar het gewicht van de kleine tja dat merk je wel.

als je denkt dat het te warm is dan kan je daar evt rekening mee houden met de kleertjes. onze boef krijgt bv geen dikke winterjas aan als hij in de draagzak zit, maar gewoon een wat dunner jasje.

succes , joyce

3. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Hier ook goede ervaringen met de Babybjorn. Ties is nu 5,5 kilo en het is nog goed te doen. Ook hij zweey nogal snel dus dan moet je inderdaad rekening houden met zijn kleding. Succes.

4. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    maa rhij is ook geschikt om in huis dingen mee te doen?

5. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb de Babybjorn en je kunt daar wel dingen mee in huis doen ja. Het is natuurlijk wel wat ondandiger dan zonder buikdrager, maar simpele klusjes kun je er zeker mee doen.

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik kreeg er sneller last van dan van de tricot slen. Die zat heerlijk. Maar met beiden kon ik veel doen, zoals stofzuigen, opruimen, wandelen. Alleen afwassen was wat lastig...

7. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik zou er wel mee het huishouden kunnen doen, maar zonder is wel makkelijker.
    maar als je de kleine anders bv niet stil zou krijgen, dan is het wel erg handig anders wordt het huis ook weer zo een zooitje.

misschien dat je als je twijfelt een drager van iemand kan lenen?

joyce

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb de chicco en heb superveel spijt dat ik die heb gekocht en niet een ander merk.

Je krijgt echt heel snel last van je rug omdat de banden het gewicht niet goed verdelen. En qua gebruik vind ik hem ook niet prettig. Kleintjes mogen er ook niet te lang in omdat het teveel hun rug belast. Dan zou een draagdoek waar ze liggend in kunnen beter zijn.

Bij de draagzakken van baby bjorn zitten de banden op de rug bij elkaar en daardoor draag je meer met je rug als met je schouders..

9. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    oeps ik zie dat je al een drager hebt :oops:

10. susan28

susan28 Bekend lid

17 jan 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ojee pinkpuma
    die heb ik dus gekocht, de chicco. nou maar hopen dat hij mij beter bevalt dan jou haha. tis maar even voor een uurtje ofzo, om de kleine weer wat rustig te krijgen. want nu loop ik soms een uur met dr op mijn arm door de kamer en das geen doen meer. maar dr zit toch zon neksteun in?

Deel Deze Pagina