ik zit eraan te denken om misschien een EHBO cursus te gaan volgen die speciaal voor kinderen is. Iemand die dit ook heeft gedaan?
Ja dat geloof ik! Ik vind het toch fijn als ik een beetje weet wat ik kan doen als er iets gebeurd ben soms nogal bang en raak snel in paniek.
Is er misschien iemand die dit samen met mij wilt gaan doen? omgeving roosendaal.. je volgt een online cursus en daarna 1 praktijkles. Deze kan in bergen op zoom, roosendaal en breda. 90 euro kost het...
Ik heb hem moeten doen om als GO aan het werk te kunnen. Vond het erg leerzaam. Zeker doen zou ik zegge.
Ik heb ook een kinder EHBO cursus gedaan Was erg leerzaam Al ben ik nog steeds erg bang voor verstikking ed
Ja ik heb het afgelopen najaar ook gehaald. Bij de EHBO vereniging hier in de buurt waren het 6 lessen van 2 uur plus examen. 2x per dag is er een terugkom dag (waarvan minimaal 1 verplicht om het diploma te behouden). Ik vind het fijn om de basis dingen te weten zeker dingen als verstikking... Gaf me een geruster gevoel
Oke heel verschillend dus. Wat waren jullie kosten? ik heb nu iets gevonden waarbij je eerst online een cursus volgt en daarna 1 dag een praktijk les en dit kost 90 euro..
Ik heb het een aantal jaren ook gevolgd, inderdaad leerzaam en nuttig. Gelukkig nog niet in de praktijk hoeven gebruiken, maar toch. Ik betaalde niet zo heel erg veel. Volgens mij heb ik het via mijn zorgverzekering gedaan ofzo waardoor ik maar iets van 7,50 euro hoefde te betalen. Zou dus dat ook even checken, want dat is nogal wat minder dan 90 euro. Succes!
Via je zorgverzekering kun je inderdaad onder het kopje 'preventie' nogal eens een gedeeltelijke of gehele vergoeding krijgen dus dat is wel handig om na te kijken. Ik heb zelf gewone EHBO wat 2 x per jaar herhaald wordt op m'n werk. Kinder ehbo vind ik dus verder niet noodzakelijk. Omdat we ook wel met kinderen werken, worden de punten die anders zijn, vaak toch wel benoemd.
Ik ben pedagogisch medewerker dus krijg het verplicht, maar ben er wel blij mee. Je weet maar nooit .... brrrrr !