Hoi, hoi, Hebben jullie nog tips? Ons dochtertje gaat steeds zitten in bed en snapt nog niet dat ze zo niet in slaap kan vallen. Ze "kan" wel gaan liggen maar doet het (nog)niet. Ik heb het idee dat als ik steeds terug ga om haar neer te leggen, dat ze er dan helemaal niks meer van begrijpt. Ze raakt dan overstuur. Ik heb geprobeerd om het lakentje strak om haar/matras heen te doen, maar dat is zo los. thx....
ik trof danisha ook een tijdje steeds zittend slapend in bed aan haha.. dan was ze dus zittend in slaap gevallen maar ging niet zelf liggen.. ik legde haar dan neer en 9 van de 10x sliep ze verder.. ik zou haar dus gewoon in bed leggen en dan wachten tot ze slaapt en dan goed leggen.. slaapzakje helpt vaak ook wel dan gan ze wat moeilijker zitten..
Jolijn heeft een slaapzak aan, ik wil best wachten totdat ze slaapt maar ze huilt ook! Echt zo zielig. Voorheen was het een feest naar bed gaan. Echt geen probleem!
Hier nog zo'n eentje! Ik leg m steeds weer terug op z'n rug. Overdag nooit een probleem trouwens. Vooral 's avonds wil het nog wel eens zo zijn dat ik de trap veel op en neer wandel! Het gaat de laatste tijd wel beter gelukkig!
Hier ook elf maanden en madam presteert het om in haar (onder het matrasje ingestopte slaapzak) te gaan staan en vervolgens net zo lang klieren zodat ze in haar slaapzak haar hele bed rond kan wandelen dit gaat nu al een maand zo en op een gegeven moment was ik het zat ik ging elke avond wel 30 x naar boven om haar neer te leggen en dan HUILEN! maarja ik heb drie avonden door gezet haar laten huilen en klieren en nu gaat ze binnen 10 minuten zelf liggen en valt meteen in slaap! Ze had gewoon zoiets van heej als ik ga staan en klieren komt papa of mama en krijg ik lekker aandacht! Maarja zelfs mijn mini dramkont heeft nu opgegeven. Dus mischien ff doorbijten?!
Wij hebben hier maandenlang last van gehad, vooral 's nachts. Meneertje ging zitten in zijn slaap, werd wakker, wist niet meer hoe hij moest gaan liggen en begon te huilen, soms wel 6x per uur en 15x per nacht. Om moedeloos van te worden, steeds eruit, plat leggen en weer proberen verder te slapen. En ineens was het ook weer over. Maar toen was ik er al zo ontzettend zat van dat ik zelfs aan het cb heb gevraagd of ik hem met zo'n slaapzakriem vast mocht leggen in bed. Vonden ze niet zo'n goed idee en ik zelf eigenlijk ook niet, maar ik werd er wanhopig van om nooit langer dan een half uur achter elkaar te kunnen slapen. Dus ik heb het niet gedaan en het is vanzelf overgegaan, gelukkig.
Die van mij doet dat nu dus ook sinds een paar dagen. Maar hoe weet ik nou of ze zelf ook weer kan gaan zitten? En dat ze dus niet huilt omdat ze niet meer omlaag kan?
Inderdaad jullie hebben gelijk even doorzetten! Hoe moeilijk ook, ja eigenlijk weet ik dat zelf ook! Met tranen in mij ogen, maar het inslapen duurt steeds korter en ze huilt minder, maar valt wel zittend in slaap. Ik leg haar daarna goed. Het is nog wel heel hard brullen als ze naar bed gaat, maar hopelijk gaat dat snel over. Grappig dat Lee-ann net zo oud is, zeker hetzelfde sterrebeeld! Die kleine tantetjes.....Die weten precies wat ze willen! Gr
Nina doet dit sinds kort ook. 9 van de 10 keer gaat ze zelf weer liggen maar soms ook niet. Het is nog maar 1 x oorgekomen, bij oma, dat ze zittend in slaap gevallen is. Het gebeurd vooral overdag. Best vervelend nu ze het zitten in bed ontdekt hebben..dan volgt namelijk ook heel snel het spelen en staan in bed. Zucht..
heb maricha lekker dr gang laten gaan, zag op eengegeven ogenblik wel op de baby camera dat ze letterlijk en figuurlijk in slaap viel hahahaha ineens huppa opzij en weg was mevrouw