Baby 11 maanden constant huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rebelleflower, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik ben echt ten einde raad!
    Sinds een kleine week huilt ons meisje (bijna 11 maanden) constant!!
    De nachten zijn soms ook dramatisch maar het probleem is vooral overdag.. ze huilt dan echt constant!!

Voorheen kon ze heel goed en fijn alleen spelen en deden we vaak samen spelen maar nu is niets goed.. zowel samen als alleen is alleen maar huilen.
    Ze wil dan bij mij zitten en zodra ik d'r bij me pak wil ze meteen weer weg.. maar dat is dan ook weer niet goed en begint het van vooraf aan...

Als ze iets doet wat niet mag en ik zeg daar iets van gaat ze er een heel drama van maken..

Ze is een paar dagen geleden ziek geweest (6de ziekte) maar dat gaat nu al beter (vlekjes zijn nu weg en koorts is helemaal over) maar ze blijft constant huilen!!
    Niet jengelen maar gewoon keihard krijsen en huilen!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen!
    Ben ten einde raad en heb geen geduld meer over!

Geef d'r van alles voor eventueel doorkomende tandjes of kiezen maar ook dit werkt niets!
    Zetpil geven werkt ook niet..
    In de draagzak wil ze ook niet..
    Wandelen is even goed maar dan ook weer snel teveel..

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    een fase... echt het gaat over. Die van mij is ook een draak. Ik hou er zoveel mogelijk bij me en bedenk me dat ze maar nog zo kort zo klein is.

3. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Ja wij hebben dit ook net achter de rug, is idd een fase, volgens mij was het hier achteraf een sprongetje. Echt niks was goed, ging hier precies zoals jij het omschrijft.
    Heeft hier wel 2-3 weken geduurd pff maar van het ene op het andere moment was het ook weer over en had ik weer een vrolijk mannetje in huis.
    Sterkte! Je moet er even doorheen, gewoon zoveel mogelijk (proberen) aan toe te geven en jezelf inpraten dat het een fase is ;)

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Net toch maar naar de dokter geweest.. ze blijft een dubbele oorontsteking te hebben :( m'n arme meisje! Nu antibiotica gekregen

5. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Oohh wat sneu! Goed dat je even langs de dokter bent geweest dan, sterkte voor je meisje!

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Zit er nier rond die tijd een sprong? Onze uk was dan altijd een draak, overdag was niks goed en huilde alleen maar, snachts was hij uren wakker en huilde.
    Allemaal fases maar het was heel zwaar.

Deel Deze Pagina