11 maanden geleden zei die stomme gynaecoloog niet echt subtiel: "ja madam alles is weg eh..." We wisten dat we nog maar 50% kans hadden dat je het zou halen... Maar mama had zo haar best gedaan om vanaf 6 weken plat te liggen... toen mama bijna 8weken was heeft ze je toch moeten afgeven.. Ondanks al die pijn dat ze heeft moeten doorstaan hoopte ze altijd dat het goedkwam! Al de plannen... heel onze toekomst... hebben we moeten opgeven.. Nu is mama zwanger van je zusje.. Maar u lieve schat zal niemand ooit vervangen!
Tuurlijk mag je er wel bij stil staan , het is allemaal vreselijk heftig . Ik sta iedere dag nog stil bij mijn zoontjes . Laat het over je komen , het is nog maar zo kort gelden meis .. Liefs
Waarom mag je er niet bij stilstaan! Ik sta ook vaak stil bij de datums dat ik mijn kindjes verloren ben / uitgerekende datum! Het is en blijft oneerlijk het is een strijd waartegen je machteloos staat verdriet is menselijk ,verdriet is verwerking,verdriet is houden van
als ik erover nadenk geraak ik weer een dag niet uit mijn bed daarmee.. het doet nog teveel pijn. Snap het ergens niet, we zijn opnieuw zwanger, al bijna 23 weken. Ik ben super blij dat we een dochter gaan hebben in aug, maar als ik de zoon van men vriend zijn neef zie (geboren 1 maand nadat O. er normaal was) begin ik nog te wenen.
15 juni heb ik een miskraam gehad en zou op 21 dec uitgeteld zijn ! Had het zo zwaar deze periode ! Nu hebben ik en mijn vriend vorig jaar besloten om dit jaar voor ons eerste kindje te gaan en stoppen in juni met de pil ! Maar ooh wat zie ik op tegen 15 juni de dag dat ik in een nacht merrie belande !