Dames, Hoe slapen jullie baby's? Onze zoon van 8 maanden slaapt met een slaapzak en onder een laken met een dekentje. Maar sinds een week ofzo draait hij ineens in bed, op de zij , soms op de buik. Niks mis mee verder maar kan het kwaad dat hij ook onder een dekentje slaapt? Ik stop hem niet strak in en ook zn slaapzak leg ik niet vast. Ik vraag me af hoe jullie dit doen?
Hier slaapt mijn zoontje alleen in een slaapzak, met een romper met lange mouwen, en een zacht broekje nu, als het straks kouder word rits ik de mouwtjes aan zijn slaapzakje ( is al een winter slaap zakje) Verder geen dekbedje Ofzo!
Mijn dochter gaat het hele bed al door. Ze ligt nu met een pyjama in een zomerslaapzakje met een licht fleecedekentje over haar heen, die beweegt wel met haar mee.
Hier ook een draaikont in bed. Dus geen dekens want ik ben bang dat ze er onder komt. Nu een romper met lange mouw en het herfstgedeelte van de puckabag.
Alleen een slaapzak. Onze dochter is een buikslaper, kan goed draaien en kan zich gemakkelijk helemaal onder een deken rollen. Ik gebruik dus geen deken meer vanaf 4e maand
Ook hier alleen een slaapzak, met 3 maanden vond ik haar ineens met haar hoofd onder het lakentje en sindsdien nooit meer een laken of dekentje gebruikt. Is in combinatie met een slaapzak ook helemaal niet nodig.
Hier ook een slaapzak en laken met dekentje. Het dekentje ligt Tot haar borst. Haar armpjes liggen er meestal boven. De deken ligt helemaal vast onder haar matrasje. Ze draait en doet ook maar hier gaat dat prima. Zonder de deken gaat ze steeds zitten en slaapt ze zo lastig in.
Wij ook alleen een slaapzak. Sinds een paar maanden ligt hij regelmatig achterstevoren in bed, dus nu geen deken meer. Is voor hem warm genoeg.