Hallo dames, Mijn dochter zit nu een kleine week onder een soort uitslag.. Het zijn rode bultjes in haar nek gezicht en een paar op haar lichaam. Het ene moment valt het mee en het andere moment is het heel erg. Nu is het behoorlijk erg.. Heel haar nek is vuur rood van de bultjes. En haar ooglid is nu ook rood.. Het cb zegt warmte uitslag maar wanneer het koel is heeft ze er ook last van.. Wat denken jullie dat dit kan zijn? Zou het misschien aan de voeding kunnen liggen? Het is misschien ook baby acne maar ik vind het wel heel erg rood. Hopelijk kunnen jullie me helpen? Ik geef trouwens flesvoeding van de kruitvat.. Ik kan jammer genoeg alleen geen foto toevoegen.. Groetjes..
O sorry vergeten te vertellen ze is 7 weken en voelt wel warm aan al een paar dagen maar geen koorts of verhoging. Ze is ook verkouden maar dit gaat al veel beter. Verder is ze wel vrolijk en slaapt goed alleen is ze de afgelopen dagen in de avond erg onrustig en wil dan alleen maar bij me zijn. Maar dit hoort er volgens mij ook een beetje bij heb ik gelezen.
Mijn dochtertje heeft het ook sinds een week, cb zei hier dat het van de moedermelk kwam door mijn hormonen. Maar ik vind het verdacht veel op eczeem lijken. Mijn oudste dochter is geboren met eczeem, en bij haar begon het ook zo, alleen toen al gelijk 3 dagen na geboorte. Kraamzorg zei toen ook, komt van jouw hormonen. Maar intussen was het dus wel eczeem. Ik hoop dat dit keer het cb gelijk heeft, want eczeem voor zo'n kleintje is echt zielig.
Kan zeker wel met voeding samenhangen, ook het gesnotter kan een alergische reactie zijn. Als je het niet vertrouwt zou ik even overleggen met je HA. Ons manneke is geboren met eczeem, werd ook afgedaan als hormonaal. Ja, pffffffffffffffffffft.... Kan het geen kma zijn dan? Neu.......... was het niet volgens de HA. Toen kwam kleine man met 4 maanden voor een andere reden bij de KA terecht voor opname, die zag zijn uitslag en heeft em gelijk op andere voeding gezet. Nogmaals, het zou ook heel goed iets anders kunnen zijn, maar KMA wordt naar mijn idee vaak een beetje uitgevlakt en weggewuifd door de huisartsen.