11 maanden kunstvoeding is .....

Discussion in 'Flesvoeding' started by linda84, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als ik het opgeef en ik krijg het terug dan maakt mij niet uit hoe het heet, ik vind het een flinke financiele meevaller ;)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Het kan wel een flinke meevaller zijn Nemo maar van iedere 100 euro die jij aftrekt krijg je dus max. 52 euro "terug". En 100. Blijft leuk geld natuurlijk maar het maakt het niet gratis.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier 2 pakken in de week x 5,95 en dan keer 52......
    ik wil t niet weten eigenlijk...

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lekker boeiend, mijn manneke is er groot en gezond op geworden! Onbetaalbaar! :D

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dat vind ik nou ook, al kostte het me 30 euro per pak (nu 15.95 per pak geloof ik.....), het is het dubbel en dwars waard! (hier overigens groot en gezond geworden door mama'smelk ;) en door nutricia ;))

6. debie

debie VIP lid

Jun 5, 2007
    8,533
    0
    0
    Hier rekende ik voor mannetje uit wat ik bespaarde door de bv en gebruikte dat als exuus om extra te kopen. :) De kolf (die je natuurlijk niet per se hoeft aan te schaffen) heb ik er natuurlijk niet bijgerekend. :) :) :)
    Vind de kv ook best prijzig, gebruik nu een pak per 1/ 1.2 weken dus idd bijna 40 euro per maand. Maar goed, alles is duur voor kinderen en ach, dat wisten we toen we er aan begonnen, toch? Denk trouwens dat mijn eten nog veeeel meer kost per week.

Lekker boeiend wat duurder is, of dat nou bijkomende kosten van bv zijn of pakken melk, je geeft toch je kind gewoon waar je zelf achterstaat, ongeacht de kosten?

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    hihi.. nou mijn zoontje heeft koemelkallergie en krijgt neocate voeding. Gister toevallig uitgerekend omdat ik gestopt ben met Borstvoeding.
    Hij drinkt voor 1000 euro per maand
    (nee.. geen nul te veel!)
    Gelukkig wordt het volledig vergoed!

Share This Page