angst

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anneke88, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke88

anneke88 Lid

9 jan 2015
    16
    0
    0
    Ik zit nu in ronde 4, afgelopen zondag moest ik ongesteld worden. Hierbij werd ik een paar uur dood en doodziek. Hevige krampen, diarree en overgeven. Zo ziek heb ik me nog nooit gevoeld.
    Uit het verleden herken ik dit, maar toen ben ik aan de pil gegaan en heb er dan geen last van.

Nu ben ik vandaag naar de dokter geweest en heb een doorverwijzing gekregen.

Nu ben ik zo bang dat het endometriose is en ik onvruchtbaar ben of niet op een normale manier zwanger kan worden

2. Apie1

Apie1 Niet meer actief

O wat een rotgevoel en wat vervelend dat je er zo ziek van wordt! Kan me voorstellen dat je je nu zorgen maakt. Wanneer heb je de afspraak? Ik hoop voor je dat alles okee is joh! :(

3. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Jeejtje wat naar. Ik gisteren voor de eerste keer na gynaecoloog geweest voor onderzoeken endometriose valt allemaal reuze mee en er zijn echt super veel mensen die daar mee natuurlijk of met een beetje hulp zwanger worden. Probeer positief te blijven al is dat soms best lastig;) s6 voor als je er na toe moet!

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zijn krampen, diaree en overgeven symptomen van endiometrose?
    En had je de cyclussen hiervoor daar ook last van?

Misschien ter enige geruststelling, maar het noro virus heerst op dit moment. Gevolg...overgeven en diaree en dan zijn krampen niet zo raar natuurlijk. Wacht je volgende cyclus af. Heb je er dan weer last van dan kan je altijd even een afspraak bij je huisarts inplannen.

5. anneke88

anneke88 Lid

9 jan 2015
    16
    0
    0
    Ik ben zo'n drie jaar geleden ook ongveer een half jaar gestopt met de pil. Toen om te kijken of ik dan nog migraine zou hebben.
    De migraine was toen weg, maar toen werd ik ook altijd zo ziek op de eerste dag.

6. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina