welke slaapzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

welke slaapzak gebruiken jullie nu met dit weer?
    wij hebben nog een winterslaapzak met lange mouwen voor de nacht, maar overdag gebruik ik nu een gewone slaapzak(wel een dikke), maar dan zonder mouwen.
    ze heeft 1 dekentje en een laken

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Wij gebruiken een redelijk dunne slaapzak zonder mouwen en een lakentje.Zowel winter als zomer eigenlijk, alleen als het erg koud is ligt er een dekentje op.

Verder heeft ze een romper aan met korte of lange mouwen en een pyjama met lange mouwen en pijpen.In de zomer een mouwloze romper en kort pyjamaatje.

Ligt er ook aan hoe warm het is, hier is het 's nachts ongeveer 17 graden nu.15 in de winter en in de zomer bijna 30...

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee heeft nu geen slaapzak meer aan, het is warm genoeg op dr kamertje (17 a 18 graden)

4. butterfly1984

wij hebben een slaapzak omdat ze op haar buik rolt en dan met de benen tussen de spijlen komt te liggen

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    we gebruiken snachts de winter slaapzak met korte mouwen met een laken en een deken overheen, overdag alleen laken en deken.
    als het iests warmer wordt gaan we over op de dunne slaapzak met korte mouwen

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Overdag geen slaapzak en s'nacht een dikke winter slaapzak wel zonder mouwen, verder een laken en een duo deken.

7. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Pffff, warm hoor, een slaapzak en laken en deken, ik ga er nu al van zweten! ;)

Hier tegenwoordig zo'n wat dikkere Hema slaapzak zonder mouwen (die met die gekleurde bolletjes) en verder romper + pyama. Tot voor kort een dikkere winterslaapzak van Purflo (soort dekbedspul maar dan een slaapzak) met mouwen.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gebruiken het hele jaar een slaapzak van de Hema zonder mouwen (badstof, vrij dun). Het is redelijk warm op het kamertje (krijgen het niet koeler) en meneertje ligt onder een lakentje en een dekentje. Hij kruipt er wel eens onderuit maar is nog nooit wakker geworden van de kou (of hij vindt het in ieder geval niet nodig om ons er wakker voor te maken)

9. butterfly1984

hier hebben we dus een erg koude slaapkamer, waar het maar niet warm wil worden,ja straks in de zomer, dan kun je er niet wezen.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    We hebben een hele dikke, een normaal gewatteerde en een dunne slaapzak. Het ligt eraan welke ik gebruik, of het kouder is of warmer.
    Ik heb wel laatst de mouwen uit een slaapzak geknipt. Dat was lekker voor de winter, maar leek me te warm voor de komende maanden. Dus nu heb ik drie mouwloze. Misschien naai ik er nog wel een dunnetje bij.

Deel Deze Pagina