11 maanden sprong (of 13 maanden)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sterrefeetje, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Wat een drama weer... Mijn oudste had het ook zo zwaar met 11 maanden, en de jongste dus ook. Ze is 2 maanden te vroeg geboren en is nu 13 maanden, maar het is dus weer precies hetzelfde als toen de oudste 11 maanden was.
    Niet slapen snachts, overdag constant aan me hangen, als ik naar de wc ga is het al krijsen.
    Pfff ik weet dat het weer over gaat, maar vooral het niet slapen snachts zorgt voor veel stress, wat ook komt doordat ze het eerste half jaar niet geslapen heeft en mijn man en ik toen echt een beetje door draaiden. We sliepen allebei 3 uur per nacht zeg maar..

Zijn er moeders die in hetzelfde schuitje zitten? Misschien kunnen we elkaar er een beetje door trekken :)

Groetjes Sterrefeetje

2. Sterrefeetje

3. adi

adi Niet meer actief

Ik heb net gereageerd in een topic die over hetzelfde gaat ;), misschien kun je je daar aansluiten.

Samenvattend: heel herkenbaar (ook periode), wij hebben de kinderen toen bij ons gehad s nachts, en dat hielp wel wat. Mijn zoontje had het op gegeven zo heftig dat hij al in paniek raakte als ik me omdraaide 's nachts.
    Na een paar weken was het gelukkig over.

4. Sterrefeetje

Ik ga ff kijken, bedankt voor je reactie!

Share This Page