Dag dames, Ik heb een vraagje. Mijn dochter is bijna 5,5 maand en heeft de laatste 2 dagen voor het eerst een nacht doorgeslapen (Hoera). Ze krijgt dan tussen 19.30 / 20.00 uur de laatste fles en werd gister om 06.45 en vanmorgen om 07.00 uur wakker. Nu vroeg ik mij af of ze dan wel genoeg melk nog krijgt want op deze manier vervalt er dus een fles (ze kreeg altijd nog een fles tussen 1 en 4 s´nachts waar ze wakker voor werd). Mocht het nou zo blijven doorgaan dat ze blijft doorslapen dan krijgt ze per 24 uur 4 flessen van 180+6 , is dit oke of moet ze meer krijgen (tis wel een echte hongerlap). Oja, ben overigens net begonnen met het proeven van fruit en groente hapjes maar ja dan heb ik het over een minimale hoeveelheid dus niet als een volwaardige maaltijd. Wat zouden jullie in dit geval doen? Alvast bedankt voor de reacties
Als ze tevreden is op 4x 180/6 is het voldoende. Veel kindjes doen het uitstekend op die hoeveelheid.
Gewoon naar je baby kijken, ze slaapt niets voor niets door dus zal ze waarschijnlijk wel genoeg krijgen Ivan is nu 4 maand en krijgt 4x210 cc per dag, maar hij is ook dikke 8 kilo dus dat mag hij zat hebben! Als je kleine vrolijk is gewoon lekker zo laten hoor