Het is weer zo ver, tijd voor een sprong gecombineerd met een tandje. Vrijdag op zaterdag wakker van 00.50 tot half 4. Zaterdagnacht doorgeslapen maar om 4.30 klaar wakker, zondagnacht de hele nacht geslapen tot 6.45. Vannacht om 3.00 wakker en slaapt nu 15 min. Het was weer veel schreeuwen / brullen. Overdag gaar hij onder protest slapen. Moet in de buurt van hem blijven gelukkig kan hij wel wat zelf spelen zolang ik in zicht ben. Nog meer mensen die hun frustratie of tips willen delen om deze sprong door te komen.
Nou mijn zoon is nog geen 11 maanden maar ik mag niet eens even plassen, dan is het al huilen.. ☺️ En idd, zolang hij me ziet speelt ie best even lief zelf. Overdag slapen was al een ramp, nu helemaal. Zodra ik hem neerleg is het al krijsen 😁 Daarentegen zit ie wel om 06:15 (gaaap, want ook nog minstens 1 keer eruit snachts) te kletsen in z'n bed en gaat pas na een half uur 'roepen'..
Hier begon het ook eerder.zodra uk wakker is verwacht hij wel dat je al snel goedemorgen komt zeggen je krijgt meteen een hele grote glimlach. Wanneer ik zelf klaar ben dan haal ik hem eruit en krijg je een knuffel of kus. Vorige week was dat al om half 5.was klaar wakker! De nachten wisdelen enorm of hij slaapt door of is 1.5 tot 2 uur wakker midden in de nacht.
Hij slaapt hier niet door maar eind vd avond vaak keer wakker, dan drinkt ie wat en dan slaapt ie snel weer verder gelukkig, dan halverwege de nacht nog een keer. Hij ligt soms nog wel even te murmelen maar valt vrij snel weer in slaap gelukkig snachts. Terwijl het overdag echt een drama is met slapen, zodra ik 'm neerleg is het krijsen. Zou die dan meer doorhebben dat ik weg ga?
Zou heel goed kunnen. Overdag leg ik hem niet in bed sindsdien is er veel meer rust.uk slaapt niet ook niet veel.gemiddeld 1 1/2 tot 2 uur over de hele dag.hopelijk vannacht een goede nacht.sinds 03.00 vannacht maar 45min geslapen (gaaaaaap)
Oh ja, hier vandaag twee keer een half uur geslapen, maar dat is meestal 1 keer 40 minuten op een dag. Geluk gehad vandaag haha. Mijn zoon is gewoon niet zo'n slaper geloof ik. Maar op gegeven moment wordt ie wel chagrijnig en gaat ie in z'n ogen wrijven, zou je toch zeggen dat ie moe is, maar slapen ho maar.. Ik hoop niet dat de 11 maanden sprong erger wordt dan dit, hij is nu 9 maanden.. Moet zeggen, dat ie toen die kleiner was er meer last van leek te hebben.. Nu zijn het ook tandjes etc..
Al een tijd niet meer maar hij staat nog in mijn geheugen gegrift.. hier was het vooral erggggg humeurig (duh als je dag om 4.30 uur s'morgens begint). Ik was echt aan het einde van mijn latijn en het hield lang aan.. Het begon met erg vroeg wakker zijn (rond 4.30 uur dus), later werd ze midden in de nacht wakker, niets hielp maar na een uur of twee viel ze toch weer in slaap (vaak bij mij in bed ) en zodoende kropen we steeds meer uit de sprong maar al met al heeft het wel een maand of 2 geduurd helaas. Het slapen werd op den duur steeds beter, maar ze zat echt een poos niet lekker in d'r velletje.
Ppffff hopelijk duurt het hier geen 2 maanden. Met andere sprongen hebben we ook veel te verduren gehad.had verborgen reflux met medicatie nog steeds zwaar sliep de eerste maanden maar 4/5 per nacht. Afgelopen nacht de hele nacht geslapen zelfs tot 6.30! Zelf lag ik al om 20.30 te slapen! Heerlijk had ik echt nodig!