Bang voor vuvuzela

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zijn jullie kindjes ook zo bang voor die wk-toeters?

Liesje gilt echt alles bij elkaar als ze zo'n ding hoort.

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Snap ik wel, k*tdingen..

3. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ja dat gaat ook wel erg hard voor een normaal oor, laat staan voor die ukken... Mijn kleine is er niet bang voor, maar mama blijft er echt wel bij uit de buurt!!!

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

:(ze kan er dus ook echt niet van slapen!! Huilt zich helemaal overstuur:(

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook eentje die er wel eens wakker van wordt :( Maar ja, ook wel eens van een toeterende auto, of van schreeuwende mensen op straat, denk ik maar. Je kunt er toch niets aan doen!

6. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    ons meisje steekt d'r vingertje op en beweegt deze op het geluid en gaat tegelijker tijd dansen....

als ze in bed ligt en ik hoor die kl*te dingen, haat ik die vuvuzela's bang dat ze wakker wordt

maar als ze er op gaat dansen dan smelt ik...

succes nog even en het wk is zo voorbij.

hellen

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ik heb nog geen kindjes maar ik irriteer mij dood aan die rot dingen! Het zou verboden moeten worden echt waar!!! :D

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Als ze er door wakker wordt gemaakt wel, arm kind lag stijf in bent. Fijn, buren met een vuvuzela tijdens het middagslaapje!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre zit er zelf constant door te toeteren op haar manier, ze steekt haar tong erin en dan blazen :) Ze vindt het ook niet eng als anderen het doen, maar het gebeurd hier bijna niet in ons mini dorp :)

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik haat die dingen ECHT! Wat een rotgeluid! Onze buurjongen blaast erop in ons gezamelijk steegje! dat betekent dat we ons helemaal rotschrikken. Hebben hem dan ook vriendelijk gevraagd dat ergens anders te gaan doen...
    Ik zweer 't, als ik kinderen voor mijn deur met zo'n ding zie ben ik in staat naar buiten te gaan en te zeggen: 'prima, maar als mijn kind wakker wordt, kom jij mijn kind in slaap wiegen...'. Gelukkig valt het hier wel mee...(afkloppen)

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Eva is er als de dood voor, vooral als ze in haar bedje ligt te slapen
    Gisteravond om 21.15 liepen ze door de straat met die krengen (met ouders!!!) en dat terwijl er nu 6 kindjes jonger dan een jaar zijn, die dus allemaal slapen dan :x

Ik ben naar buiten gelopen en volgens mij keek ik erg boos want al voor ik kon zeggen dat ze moesten stoppen waren ze stil ;)
    Ik heb nog wel tegen de ouders gezegd dat ze hun kinderen manieren moeten leren. Die mensen weten dat er allemaal kleintjes zijn hier.
    Gelukkig is Eva er dit keer niet wakker van geworden maar de jongste van onze buren hoorde ik al weer brullen, het arme ding :(

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.168
    4.321
    113
    Ik heb er een hekel aan. Mijn zoontje die al niet gemakkelijk slaapt wordt er steeds wakker van. Terwijl hij door toeterende auto's en brommende brommers slaapt. Hij schrikt gewoon wakker. Alleen ik heb geen idee wie er op blaast (niet in mijn gezichtsveld) en het was overdag. Dus helaas niks tegen te beginnen.

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

sinds dat we er 1 hebben gekrgen waar fynn mee toeterd valt het mee.

neem niet weg dat ik het klere dingen vind hoor heb er een boeld hekel aan

14. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Mijn dochter vindt dat ding prachtig! Gaat heel hard lachen en ze pakt hem ook zelf wel op en dan gaat ze er op haar manier in praten. Die luchthoorndingen vindt ze ook helemaal geweldig.

Deel Deze Pagina