Onze kleine is gisteren einde van de middag van de trap afgevallen en ik moet het even van me afschrijven heb vannacht amper geslapen zag hem alleen maar vallen. wij hebben de trap in een afgesloten gang, en gisteren moest ik even naar boven even wat wegleggen en wat ophalen wat ik echt nodig had. Heb de deur dicht gedaan en ik loop naar boven leg het ind e kast pak het volgende en ga naar de trap en daar stond onze zoon op tree 6 en hij ziet mij gaat rechtop staan en valt zo recht achterover raakte de trap niet meer en klapte met zijn hoofd tegen de muur en vervolgens plat op de grond. ik kon niets gelijk naar beneden gevlogen. Gelukkig begon hij gelijk hard te huilen en ik heb gelijk een doek koud en nat gemaakt en op zijn hoofd. Toch heb ik ook de dokter gelijk gebeld deze wilde het even aankijken een 30 minuten en dan weer contact, na 25 minuten stond die op de stoep en heeft hem nagekeken, hij dacht dat het nog wel mee zou vallen en heeft het advies gegeven hem vannacht een aantal keren wakker te maken en even te observeren. Dit hebben we gedaan en we hebben het idee dat het redelijk gaat, wel heeft hij onder zijn haar een enorme bauw/ zwarte plek zitten (lastig tot niet te smeren door zijn dikke haar ) en op zijn bil zit ook een gitzwarte plek. hij speelt wel weer lekker en hij komt regelmatig even bij me zitten en dan mag ik een koud washandje op zijn hoofdje doen. dit vindt hij erg lekker/ fijn het bleek dat meneer heeft de stoel voor de deur geschoven en is daar opgeklommen en zo de deur open gemaakt. Man hefet gisteren avond gelijkde deurklinken omhoog gezet. ik ben me kapot geschrokken.
Vind het niet zo gek dat je het steeds weer voor je ziet. Wat zul je geschrokken zijn ! Neem je alle voorzorgsmaatregelen en dan blijkt dat je zoontje een slimmerd is die er een stoel bij pakt. Wel fijn dat de huisarts nog even is komen kijken. Kan me voorstellen dat je dan iets geruster bent. Heel veel beterschap voor de kleine. Hopelijk heeft hij niet te lang last van de plekken. En een dikke knuffel voor jou, voor de schrik.
wow dat is zeker schrikken Arme jij jij zal er nu nog meer last van hebben dan je kleine man En wat een slimmerik en dat verwacht je toch niet Hier een open trap in de woonkamer gelukkiig wel met zelf ontworpen constructie om een traphekje te plaatsen Maar ik zou me ook dood schrikken hoor stel dat ze het zelfde zou doen stoel pakken over hethekje klimmen om daarna een doodsmak te maken Nou mijn hart zou ook ff een paar sec het niet meer doen. Verwen hem maar lekker hoor al is het om je eigen schuld gevoel weg te nemen. Zo zie je maar een ongeluk zit nog altijd in een klein hoekje doe je de deur dicht verzinnen ze er wel wat anders op. Kleine slimme monsters
Och jeetje wat schrikken..! Dat is ook niet niets..! Hopelijk valt het mee en blijft het bij een bult en de schrik. Dikke knuffel voor jullie!
Pfff dat is toch een van je ergste nachtmerries... Gelukkig toch nog goed afgelopen. Een ongeluk zit echt in een klein hoekje en dit verwacht je niet. Voel je niet schuldig, en beterschap voor je mannetje!
Ik had het er laatst met een collega over dat volgens mij iedere ouder minimaal eenmaal meemaakt dat je kind een enorme smak maakt en dat je ze een keer kwijt bent. Volgens mij is het niet te voorkomen. Maar het is idd wel doodeng, vooral omdat je hem zo zag gaan! Veel knuffelen, dat helpt niet alleen hem, maar vooral ook jezelf!
Wat verschrikkelijk voor jullie beiden! Je hoeft jezelf niks kwalijk te nemen want dit verwacht je niet! Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Oh wat erg zeg! Wat moet je geschrokken zijn zeg! Je kan inderdaad nog zo je best doen om alles zo veilig mogelijk te maken maar je kan ze moeilijk aan een stoel binden. Gelukkig valt het nog mee qua verwondingen. Zal wel dat je niet kon slapen!