zitten er hier ook midden in....... en zoals een paar pagina's terug ook stond vind ik idd die jengel-momenten zo erg. Dan is t gewoon klaar en laat ik m ook wel in zn bedje liggen, maar dat zielige snoetje... en dan ook zo'n traantje over zijn wang.. He knows how to play mommy. Alleen trapt mommy er niet (altijd) in (kost wel heul veul moeite....)
He knows how to play mommy. Alleen trapt mommy er niet (altijd) in (kost wel heul veul moeite....)[/QUOTE]
Hier alweer 2 dagen een super vrolijk mannetje! Alles en iedereen is leuk en krijgt een stralende glimlach, hij eet alles wat ik hem geef (hij eet wel het liefst zelf), slaapt sinds 2 nachten van 23u tot 6u zonder wakker te worden (voor het eerst in zijn leventje). Ik ontdekte maandag 2 kiezen bij hem, dat is nou ook niet echt lekker voor hem geweest denk ik. Maar ik hoop dat het ver voorbij is. Je ziet hem ook echt vooruit gaan in alles, woordjes zeggen, rond de tafel lopen en even los staan, zo leuk! .
hey wat fijn zeg Krabbeke dat alles weer beter is, precies 11 maanden oud Yil ohh gelukkig is het dan miss toch over? hier werpt de sprong zijn vrucht ook af, want ze kan lopen achter zon ouderwetse blokken loop kar, echt super, hoe ze door de kamer huppelt =)
Zoooooooooo hier is het even pittig! Met name verschonen is bijna onmogelijk; ze blijft bewegen. Zodra ze ligt gaat ze op haar buik liggen, het liefste over de rand hangen. Ik ben een eeuwigheid bezig die luier vast te maken. En helemaal feest als ze gepoept heeft.... Helaas weer pas laat in slaap nu; ze was al om half 8 moe en we moeten straks voor de prikjes ze is net in slaap en we moeten over 40 minuten alweer weg. Dan maar even een kort slaapje. Maar o o o o ze heeft me dus gebeten vorige week en wil dat steeds doen als ze nijdig is. Heb al wat tips gekregen zeg duidelijk nee maar heb niet de indruk dat het bij haar enige indruk maakt... Dus daar moet ik dan nog maar even aan gaan werken!
ja verdrietig is dat he, hier echt precies zelfde, je had niet beter kunnen omschrijven... dat bijten is vervelend ja, bah. Je wilt zo graag lief zijn en dat strenge is gewoon niet leuk, snap het helemaal. IS jou dreumesje ook ineens bang voor dingen, dus dat ze gaat trillen op dingen die allang vertrouwd zijn? Me schoonmoeder zij dit gedrag negeren en gewoon op plaatsen zetten. Maar idd verschonen is een ramp, laat haar hier thuis maar vaak in een " training: broekje lopen, zodat die wat makkelijker aan kan
Pff hier ook midden in de 11 maanden sprong! Meneer wil niet verschoont worden, als hij zijn zin niet krijgt gaat hij heeeel hard gillen! Echt dat je er bijna doof van word, onvoorstelbaar! Komt overal aan waar hij niet aan mag komen, zeg je er iets van? hij gaat gewoon lekker door pap of mam bestaat dan niet.. Maarja.. hij heeft ook zijn momenten dat hij ook van die schattige 'kopjes' geeft, doekedoeien noemen we dat hier, dan kruipt hij helemaal tegen ons aan, is hij echt een heerlijk mannetje! Maar af en toe.. pffffff vooral snachts ook de laatste tijd.. hij slaapt éécht niet meer door. Minimaal 2 a 3x per nacht eruit, en rond een uur of 5 standaard wakker, en dan zo eigenwijs als hij is wil hij niet meer slapen! Lang leven de sprongetjes, hopelijk er snel weer uit!
Lekker he cath hier er ook nog midden in hoor, ook regelmatig wakker.....enorme stap terug gedaan en aardig driftig ...ben ook erg benieuwd waarneer het over is, bijna 1 jaar heb er zin in