Overgeven door doorkomende kiezen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HannekeG, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik sta een beetje voor een raadsel.
    In de nacht van vrijdag op zaterdag heeft Luc zonder dat we het door hadden overgegeven in zijn bed. Toen we hem 's ochtends uit bed haalden zat alles onder. Echt zielig!
    Afgelopen nacht denken we dat het een klein beetje is gebeurd, want zijn schone slaapzak en knuffel stonden ook een beetje.
    Vandaag overdag heeft hij lief gespeeld, maar wel slechter gegeten dan normaal. Boterham heeft hij maar voor de helft op en avondeten was ook niet geweldig. Van alles een beetje.

Voor het slapen gaan nog even een banaan gegeven om te voorkomen dat hij 's nachts honger krijgt. Een tijdje hierna begon hij te hoesten en opeens moest hij erg overgeven. Behalve dat het een ontzetten zooi was (en stinken!!!!) vond ik het vooral erg zielig voor hem.

Er hoeft natuurlijk niet altijd een reden te zijn, maar ik vind het wel raar dat hij overdag niet hoef over te geven en nu opeens 's avonds / 's nachts wel. Hij heeft geen koorts en maakt verder geen zieke indruk.
    Het zou kunnen dat er misschien een kies doorkomt. Weten jullie of dat wellicht een reden kan zijn tot overgeven?

2. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik zou dan eerder denken dat hij niet lekker is/virusje te pakken heeft?
    Zeker omdat hij minder eet dan normaal, en een banaan kan dan denk toch ook wel erg zwaar vallen dan..
    Hier heerst het iig wel erg, een virus met braken en diarree..(brabant)
    Blijft altijd lastig he, als ze je niks kunnen vertellen. Ik ken het gevoel;)
    Ik zou denk ik iig niets extras aanbieden als hij niet veel wil eten, mocht hij echt honger gaan krijgen dan meld hij zich vast alsnog wel..

Ik wens je iig veel beterschap!

3. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Vannacht is het voor de rest goed gegaan gelukkig. Hij was om zes uur wakker, maar dat is niet zo gek met een lege maag.
    Ben benieuwd hoe het vanavond weer zal gaan. De banaan slaan we maar even over vanavond

Deel Deze Pagina