Pffff onze kleine man zit momenteel in de 11-maanden-sprong.., Hij sliep al niet zo heel goed...rond 5 uur wakker maar vanochtend was het helemaal onrustig. 1 uur even wakker, om 3 uur even wakker en om 4 uur echt klaarwakker en niet meer willen slapen. Overdag veel dreinen en ook weinig slapen. Hij leert ook nieuwe dingen (dat is dan wel weer leuk) zoals los staan en zich vervolgens op zijn billen laten vallen enz.. Maar dat slapen...pffff slapen nu al bijna een jaar slecht.... Herkenbaar?
Leuke fijne fase was dat. Hier nu geloof ik voorbij, al eet hij nu wel wat minder (niet schrikbarend). Op zich weinig last gehad, wat wel minder was. Hoogtepunt van de sprong viel alleen precies tijdens de vakantie, dat was wel minder. Maar inderdaad, ze leren een hoop.
Ja heel herkenbaar, behalve het slapen in de nacht. Gelukkig sliep de kleine snachts wel door. Ik vond dit de vermoeiendste sprong tot nu toe. Nu zit hij ook in een sprong, maar behalve dat hij snel bij mij wil zitten, heeft hij nergens last van.
Hier net uit deze sprong! Vreselijk haha! s'avonds ineens weer huilen bij het naar bed brengen.. s'nachts veel wakker (we hoefden dan gelukkig niet naar d'r toe maar we hoorde het wel) en niets was goed! De rust begint nu weer een beetje terug te keren (ze is 46 weken nu, de app zegt nog 1 dag tot einde sprong)
Maar hij is toch pas met 11 maanden...hier is hij nu over 2 weken een jaar en hij zit er midden in...weekje te laat geboren...is dat dan een andere sprong? Het is sprong 8, Programma's
Heb het over sprong 7.. dacht dat die de 11 maanden sprong genoemd werd in het boek.. Nouja zal morgen eens kijken hahaha