11 maanden, wat doen jullie op een dag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door justme1974, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    En dit is nou zo'n moment van wat ga ik eens doen..
    Martijn speelt maar wel rond mijn benen, de zon wil niet echt doorkomen, Emma ligt op bed dus tja op zo'n moment als dit 'verveel' ik me..
    Herkenbaar??

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik werk ook meestal 's avonds (mag over 2 uur weer beginnen).
    Vervelen doe ik me niet. 's Ochtens tussen 9 a half 10 tot half 12 slaapt mijn zoontje. 's Middags slaapt hij ook nog zo'n twee uur en mijn dochtertje slaapt dan ook. Meestal ga ik dan even internetten en tussendoor doe ik het huishouden. Soms ga ik 's middags ook nog even slapen.
    Ja, het is soms best zwaar, want je zorgt de hele dag al voor de kinderen en op het moment dat anderen rust hebben wanneer de kindjes op bed liggen, mag je nog zoveel uur werken.
    Ik heb gewoon genoeg te doen, boodschappen, hond uitlaten, afspraken, noem maar op. Ben eigenlijk de hele dag al in de weer. Moet nu nog even naar de supermarkt, net vast de aardappels geschild, want ja, als ik werk, moeten we ook eerder eten.
    Sommige dagen benauwd me dit ook wel, maar goed, het zijn nu even tropenjaren, over een paar jaar gaat het wel makkelijker.
    Gelukkig kunnen mijn kindjes zichzelf goed vermaken, ze kunnen heerlijk spelen zonder dat ik vanalles voor ze moet verzinnen.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha:D jij zult het wel heel druk hebben met je drieling

maar je zegt dat je kindje geen ritme hebt op dit moment. hoelang is dat als zo? en wat is denk je de reden? als je al ritme hebt kun je denk ik al veel meer loslaten. Ik vind het zelf nl heel fijn dat Emma op dezelfde tijden gaat slapen en dat ze op dezelfde tijden eet (niet elke dag op dezelfde minuut hoor! maar om en nabij)

Ik ben thuismoeder en ik verveel me niet vaak met Emma. Ik pak mijn rustmoment als ze tussen de middag op bed ligt.
    We gaan vaak een boodschapje doen, of gewoon wandelen. met lekker weer fietsen of spelen met haar speelgoed. Ik laat haar ook alleen spelen en gelukkig red ze zich wel even alleen. Emma gaat ook de hele kamer door en soms is het ook rennen.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmja de verveling ik weet er helaas genoeg van. heb ook wel eens dagen dat ik me een ongeluk verveel. maddox heeft wel een vast ritme dus dat scheelt weer dan heb ik ook even rust. zelf werk ik fulltime alleen zijn het onregelmatige werktijden. probeer zoveel mogelijk leuke dingen te verzinnen..wandelen vind hij erg leuk spelen ook maar ja soms weet ik geen spelletjes meer te verzinnen en wij hebben geen tuin waar we dan lekker in kunnen spelen of dat hij in een badje kan spetteren.

Deel Deze Pagina