fietsen met je kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Imke24, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke24

Imke24 Actief lid

31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Morgen is het zover en moet ik met onze kleine meid voorop gaan fietsen. Ik heb een gewone fiets.. Is het erg wennen zo fietsen en is het snel gewent?? Ga morgen voor ik vertrek wel een rondje oefenen...

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ik zou zeggen geniet ervan er is niets leuker dan je kleine lekker ''showen'' op de fiets. En het went erg snel..ik heb niet echt hoeven wennen.

3. Maia

Maia Niet meer actief

het went snel ;)

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Heb je nog nooit met een kleintje gefietst? Dan is het wel wennen. Maar dat duurt niet zolang hoor. Zelf vind ik een gewone fiets niet fijn maar ik ben sowieso niet zo flexibel op de fiets, snel bang. Op de moederfiets gaat het super.

Succes!

5. tulip

tulip Niet meer actief

ik vond voorop eigenlijk niet echt wennen. Heb onze meid sinds gister achterop en dat vind ik pas wennen, ik slinger helemaal.

veel plezier!!

6. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Dat went zo, en is zo leuk! Ik wil bijna niks anders meer, zou de hele dag kunnen fietsen. Veel plezier!

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik was binnen 10 meter gewend hoor! Ook op een gewone fiets, geen centje pijn. Voor mensen met een 'normaal postuur' is dat echt geen probleem. Het opstappen is even een trucje. Normaal als je op je fietst stapt, wijzen je tenen naar voren. Als je nu op je fiets stapt is het handig om de tenen van je "opstapbeen" naar je fiets te laten wijzen terwijl je er overheen stapt. Dan botst je knie niet tegen het stoeltje.

Deel Deze Pagina