Morgen is het zover en moet ik met onze kleine meid voorop gaan fietsen. Ik heb een gewone fiets.. Is het erg wennen zo fietsen en is het snel gewent?? Ga morgen voor ik vertrek wel een rondje oefenen...
Ik zou zeggen geniet ervan er is niets leuker dan je kleine lekker ''showen'' op de fiets. En het went erg snel..ik heb niet echt hoeven wennen.
Heb je nog nooit met een kleintje gefietst? Dan is het wel wennen. Maar dat duurt niet zolang hoor. Zelf vind ik een gewone fiets niet fijn maar ik ben sowieso niet zo flexibel op de fiets, snel bang. Op de moederfiets gaat het super. Succes!
ik vond voorop eigenlijk niet echt wennen. Heb onze meid sinds gister achterop en dat vind ik pas wennen, ik slinger helemaal. veel plezier!!
Dat went zo, en is zo leuk! Ik wil bijna niks anders meer, zou de hele dag kunnen fietsen. Veel plezier!
Ik was binnen 10 meter gewend hoor! Ook op een gewone fiets, geen centje pijn. Voor mensen met een 'normaal postuur' is dat echt geen probleem. Het opstappen is even een trucje. Normaal als je op je fietst stapt, wijzen je tenen naar voren. Als je nu op je fiets stapt is het handig om de tenen van je "opstapbeen" naar je fiets te laten wijzen terwijl je er overheen stapt. Dan botst je knie niet tegen het stoeltje.