Ik wilde ook reageren maar zie dat dat overbodig zou zijn haha, mijn dochter heeft last van ALLE voornoemde kenmerken haha!
Wat doen jullie bij het huilen? E. Ligt in bed, gaat lekker slapen en wordt na een uur hysterisch wakker. Ze is steeds helemaal overstuur en bijna niet meer rustig te krijgen. Enige wat helpt is haar uit bed halen maar daar wil ik eigenlijk ook geen gewoonte van maken. Iemand tips?
Jezz, dat had mijn zoontje ook van de week. Heb hem toch maar mee naar beneden genomen en op schoot in slaap gewiegd. Daarna is ie in bed gewoon lekker gaan slapen. Moet er wel bij zeggen dat ik hem niet op bed kan laten liggen i.v.m zijn 2 broertjes die op dezelfde kamer slapen. Misschien op haar kamertje in slaap wiegen?
Sinds mijn zoontje ziek is heeft hij het ook dus denk combinatie. Even kroelen,sterrenprojector aan en liedjes zingen en dan kan leggen we hem terug.
Oh pfffff de 11 mnd sprong was hier ook zo een drama 😥 Mijn zoontje is ook heel gevoelig voor die sprongen. Niks was goed, kon geen stap te ver zetten of het geschreeuw begon al. Maar vooral het s'nachts hysterisch huilen en totaal geen contact met hem krijgen vond ik altijd zo sneu. Wij haalde hem altijd uit zijn bedje en wiegde hem weer in slaap soms was dat binnen 10 min en soms duurde het 1,5 uur. sinds de 11mnd sprong is s'avonds slapen echt een drama geworden hier.
Gelukkig vannacht een betere nacht. Gisteravond eens boven haar gehangen terwijl ze sliep. En ze was zo onrustig
Fijn one of kind dat het beter ging! Hopelijk zet het door Hier eerst een hysterische huilbui en inderdaad even eruit gehaald en beetje in slaap gewiegd en uiteindelijk een rustige nacht!