Hoi, M'n dochtertje doet sinds een weekje iets raars met haar bovenlip: telkens als ze lacht lijkt ze haar bovenlip op te spannen, waardoor ze haar tandjes niet bloot lacht. Bizar! Is dit gewoon een rare grimas van voorbijgaande aard, of zou ze last hebben van iets? Ik heb niet de indruk dat ikzelf of papa dat doet en dat ze dat zou imiteren. Iemand een idee? Ik vind het erg vreemd!
Ik probeer me een voorstelling te maken van wat ze precies doet... Doet ze haar bovenlip naar beneden over haar boventanden heen? Mijn dochter doet dat als ze verkouden is. Ik denk dat het een manier is om met een jeukende/lopende neus om te gaan.
Hihi... Mijn dochtertje doet het enkel als ze lacht, alsof ze haar bovenste tandjes wil verstoppen. Nu zag ik gisteren wel dat haar lipriempje bijna tot tussen haar tandjes komt. Is dit normaal? mss toch even naar de ka ermee!
Wel ik dacht ook aan een te kort lipriempje, maar heb haar vandaag een keertje zien lachen zonder die bovenlip... Dus ze kan het wel?! Misschien is het gewoon haar manier van lachen? Ik kijk het nog even aan!