11-maander met verkrampte bovenlip

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annekijn, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    M'n dochtertje doet sinds een weekje iets raars met haar bovenlip: telkens als ze lacht lijkt ze haar bovenlip op te spannen, waardoor ze haar tandjes niet bloot lacht. Bizar!
    Is dit gewoon een rare grimas van voorbijgaande aard, of zou ze last hebben van iets? Ik heb niet de indruk dat ikzelf of papa dat doet en dat ze dat zou imiteren.
    Iemand een idee? Ik vind het erg vreemd! :(

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik probeer me een voorstelling te maken van wat ze precies doet... Doet ze haar bovenlip naar beneden over haar boventanden heen? Mijn dochter doet dat als ze verkouden is. Ik denk dat het een manier is om met een jeukende/lopende neus om te gaan.

3. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi... Mijn dochtertje doet het enkel als ze lacht, alsof ze haar bovenste tandjes wil verstoppen. Nu zag ik gisteren wel dat haar lipriempje bijna tot tussen haar tandjes komt. Is dit normaal? mss toch even naar de ka ermee!

4. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Gaat het tanden poetsen wel goed? Misschien nieuwe tandjes op komst?

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Heeft ze misschien een verkort lipriempje? Dan kun je er het beste even mee naar de huisarts

6. Annekijn

Annekijn Actief lid

29 mrt 2014
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel ik dacht ook aan een te kort lipriempje, maar heb haar vandaag een keertje zien lachen zonder die bovenlip... Dus ze kan het wel?! Misschien is het gewoon haar manier van lachen?:(
    Ik kijk het nog even aan!

Deel Deze Pagina