weet iemand van jullie wanneer dit weer op tv komt of dat er ook nog zulke programma's op tv zijn. toen ik zwanger was (2007) waren dat soort programma's heel veel op tv. toen had je baby boom bevalling vk praktijk kraamafdeling. ik vond dat altijd zo leuk om te kijken vooral lekker s ochtends vroeg....
Dit mis i nu ook. Ik keek er vaak naar en vond het erg mooi!. Misschien kan je de zenders waar het op kwam mailen om te vragen of het komt en wanneer. Ik wil het ook wel weten
nou ik heb sbs een mail gestuurd over wanneer er weer wat komt van dat soort iets dus als ik het weet laat ik het hier weten. gr esther
oh ja dat keek ik altijd 's ochtends op mijn werk als ik bijna klaar was met mijn dienst. was die baby geboren zat ik met tranen in mijn ogen. nog even een paar keer wrijven over mijn dikke buik toen...
Toen ik zwanger en net bevallen was (april vorig jaar) heb ik dit heeel veel gekeken. Vol verwondering voor de kracht van een vrouw en na mn bevalling tranen met tuiten gehuild
ik kijk nu altijd op de duitse zender RTL mijn baby is tenminste iets en ik vind dat daar ook niet de bevalling in beeld word gebracht als iets naars maar meer een mooie ervaring
Toen ik in het ziekenhuis lag ivm mijn zwangerschap/bevalling keek ik altijd naar "de vk praktijk". Altijd gezellig bij de mensen thuis, vervolgens wat persweeën en dan is de baby er. Geen eindeloze ondraaglijke rugweeën, opgenknippen, vacuumpompen, tangen, bijna stikkende baby's, met gierende sirenes naar het ziekenhuis, niets van dat alles. Bevallen is gewoon een fluitje van een cent. Even persen, even door de zure appel heen en klaar is Clara. Bevallen is prachtig.
Wanneer en hoe laat komt dat? Het is beter iets dan niets. Maar ik zou het erg leuk vinden asl die andere programma's terug zouden komen. Is er al nieuws? :
Mama beer, Bedankt! Ik heb het even opgezocht en idd maandag ochtend om half elf. Ik zit iig voor de buis. Ik spreek redelijk duits dus dat moet wel goedkomen.
Voor degene die digitale tv hebben met het uitgebreide (denk ik) abonnement: op Zone reality is er ook een bevallingsprogramma. Helaas ben ik heel vergeetachtig, dus weet niet precies meer wanneer.
Gister(zondag)ochtend was de verloskundige praktijk erop! Volgens mij was het tussen 11u30 en 12u op RTL4! (zender weet ik niet zeker!)