Donor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onzezoektocht, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    hoi dames
    1. Graag wil ik wat tips/ervaringen horen.

Wij zijn een lesbisch koppel en zoeken daarom een serieuze Spermadonor.
      De zogenoemde cdonor

We willen graag zwanger worden dmv zelfinseminatie.gewoon bij ons thuis buiten klinieken en ziekenhuizen om.

We zijn al een tijdje aan het mailen met verschillende mannen. 1 ervan was serieus en wilde ons helpen helaas heeft hij afgezegd vanwege de afstand. De andere willen alleen maar geslachtsgemeenschap en daar pas ik voor ..

Hebben jullie tips voor ons? Of wat nog mooier zou zijn is jullie donor nog beschikbaar? Of weten jullie iemand die donor is
      We wonen in breda.

2. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi hoi! Je zou donorzaad bij Cryos International in Denemarken kunnen bestellen, Wij hebben dit via een kliniek gedaan maar via deze site kun je de bestelling ook thuis laten bezorgen inclusief benodigdheden voor inseminatie, tis alleen niet gratis maar je hebt wel de garantie dat er uitgebreid onderzoek is gedaan en dus geen ziektes aanwezig.

3. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar denk dat de dame voor mij een goede tip geeft :) ik zou persoonlijk ook uitkijken in jullie situatie met zomaar een donor kiezen zonder controle vanwege kans op ziektes..

Wat een smeerlappen trouwens zeg dat die gozers jullie alleen willen helpen dmv gemeenschap. o_O

Wens jullie heel veel succes!

4. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik ben zwanger geraakt middels een donor die ik zelf gevonden heb via internet. Bovenstaande optie is inderdaad een idee, mits je het oke vindt dat de donor anoniem is. Voor mij was dat geen optie.
    Helaas is mijn donor niet beschikbaar maar je kan me altijd even pb-en voor tips. Succes!

5. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    Hoi

Bedankt voor het meedenken allemaal :)
    We willen inderdaad een donor die niet anoniem is. Dus helaas is die site geen optie voor ons. Ik hoor zoveel verhalen van mensen die iemand via internet hebben gevonden.. helaas trekt mijn oproep alleen maar vieze mannetjes aan :(

6. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Via die site kun je kiezen voor een donor die niet anoniem is, dat mag ook niet meer volgens de Nederlandse wetgeving (via een kliniek dan).

Het is niet iemand waar je zo contact mee op kunt nemen, maar voor het kind is die mogelijkheid er wel, mocht die behoefte er zijn, ik dacht vanaf een bepaalde leeftijd, 16 of 18 jaar.

onzezoektocht vindt dit leuk.
  7. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    ik heb even gekeken op die site,
    maar wauw wat een prijzen :eek:
    dat is toch niet meer te betalen dan ?

8. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat klopt maar soms heb je geen andere keuze helaas.

Je kunt nog wel kiezen tussen uitgebreide en basis profielen, de basis zijn stukken goedkoper, hier kun je alleen de uiterlijke kenmerken aangeven die jullie willen, bij de uitgebreide zie je van alles van levensloop tot babyfotos.

9. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Het is inderdaad echt even zoeken en de rotte appels er uit halen. Ik heb mijn lieve donor ook niet in één keer gevonden hoor!
    Ik heb via een site gereageerd op meerdere advertenties die mij aanstonden. Uiteindelijk na meerdere viezerikken en mannen die er geld voor wilden, contact gekregen met mijn uiteindelijke donor.
    Geef vooral niet op. Het wordt wel de vader van je kindje, dat gaat niet over één nacht ijs.

10. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Was het voor jullie trouwens geen optie om naar de donor toe te gaan? Kan me voorstellen dat als er een goede klik is tussen jullie en de donor, het zonde is dat het over gaat omdat hij de afstand te groot vindt...

11. sssilly

sssilly Lid

13 jan 2017
    62
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat ligt er aan waar ze naar op zoek zijn, ons kindje krijgt 2 ouders maar de donor zal nooit de vader zijn, hij is alleen donor en de opvoeding ligt bij ons.

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Hebben jullie al gekeken bij de stichting meer dan gewenst? Ik heb veel aan de stichting gehad bij mijn zoektocht!

Tjar85 vindt dit leuk.
  13. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ohja, voor mij geldt hetzelfde hoor. Ik bedoel meer dat de donor wel een grote bijdrage levert op het gebied van genen etc, in dat opzicht bedoel ik vader.

sssilly en onzezoektocht vinden dit leuk.
  14. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    Daar heb ik inderdaad een oproep gedaan.
    Helaas krijg ik via daar de nare mannetjes ..

We blijven hopen dat er toch 1 goede reactie binnen komt

15. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh wat raar zeg. Ik ben 2x naar een speeddate geweest en op de 2e een hele leuke man ontmoet met wie ik nu een co-ouderschap heb en we gaan nu voor een 2e. Op die speeddate's kun je ook opzoek naar een bekende donor trouwens!

Hopelijk snel een betrouwbare man!

16. onzezoektocht

7 okt 2017
    47
    16
    8
    Vrouw
    Met de speeddate ben ik nog niet bekend hoe gaat dat precies ?

Deel Deze Pagina