Klodder slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Keti2, 23 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames. Dit is een beetje ontsmakelijk verhaal, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik ben na een vmk 4,3 netjes de 25e dag ongesteld geworden. Ik heb 2 dagen bloedverlies gehad met kleine stolsels en daarna hele tijd bruin met een beetje roze. Laatste 3 dagen erg minimaal. Dit is eergisteren gestopt. Sinds eergisteren heb ik een soort weeïg, menstruatie achtig “pijn” meer een gevoel. gisteren verlor ik een klodder slijm na het plassen. Het was echt een dorzichtig dik slijm wat op een behanglijm of eiwit leek. Nou verwachtig mijn ei donderdag pas over 3 dagen dus kan het niet mijn vruchtbaare slijm zijn geweest. Ook omdat ik vandaag niks meer heb. Het is helemaal droog. Terwijl het gisteren en eergisteren juist vochtig was met witte cremerige afscheiding. Gisteren nacht toch maar voor alle zekerheid geklust.

Mijn vraag ik wat kon dit zijn? Herkent iemand dit?

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Het kan wel degelijk al vruchtbaar slijm zijn hoor. :) dat kun je al dagenlang voor je daadwerkelijke eisprong verliezen. Dat komt door de toename van oestrogeen en geeft aan dat je rond je vruchtbare dagen zit.

Ik verlies rond ei ook niet continue slijm, soms ineens een klodder en dan weer eventjes niet. Succes!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat hiervoor gezegd is. Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 5 dagen voor je daadwerkelijke eisprong verliezen.

En hoezo specifiek donderdag je eisprong? Zegt een app of calculator dat, kijkt je lichaam daarnaar en doet dan precies wat de app zegt???
    Een eisprong kan veel eerder of later zijn dan dat een app of calculator zegt. Ken geen enkele app die specifiek in jouw lichaam kijkt. Ze gaan uit van een gemiddelde en zijn daardoor niet betrouwbaar.

4. Keti2

Keti2 Lid

3 okt 2017
    24
    0
    1
    Vrouw
    Dames wat super dat jullie zo snel reageren.

Ik heb inderdaad de app wat wel vaak klopt bij mij. Soms niet:). Echter ga ik ook meer vannuit van mijn cyclus van 25 dagen en voor de vmk kon ik mijn eisprong altijg goed voelen door eipijn. Daardoor wist ik altijd dat ik mijn eisprong had Ook de vruchtbare slijm alleen heb ik daar nooit zo erg op gelet. Na mijn miskraam heb ik mijn ei wel/ niet gevoeld. Had constant een of andere eiachtig pijn. Maar wel onddkt met ovu test en 14 dagen later ongi.

Trouwens ik heb de ovu test vandaag gedaan en die was negatief. Wel een hele duidelijke streep maar lichter als de c streep, dus negatief.

Vind erg raar dat het vandaag dan weer zo droog is. Heel groog zelfs. Kan het toch nog zijn dat mijn ei nog moet komen?

Deel Deze Pagina