Ik wil me rijtje met jullie delen En na al ruim een week vreselijke testdrang te hebben hoop ik dat ik er nu mee kan stoppen Kan t denk ik gewoon nog slecht geloven. Afgelopen dinsdag was (volgens mij) me nod
Zo zeg, dat is een mooi rijtje wat leuk om te zien dat het zo mooi opliep. Van harte gefeliciteerd!! x
Hihi Tnx en dan te bedenken dat ik alle dipsticks heb weggegooid t is echt heeeeel ernstig die testdrang van mij
Prachtig rijtje! Ik heb ook zo'n rijtje van afgelopen zomer. Ik heb de venstertjes ingesmeerd met blanke nagellak en ze zitten nu in het babyboek van mijn zoontje.
Ah dat is wel een goed idee!!! Ik dacht ik plak de foto er gewoon in Maar de echte testen is natuurlijk helemaal leuk
Ik herken die testdrang hoor ik wil nog steeds testen omdat het zo onwerkelijk is en ik nergens last van heb , ik heb maandag de eerste echo en heb denk ik al wel 11 testen gedaan gewoon bevestiging ja ben echt nog steeds zwanger zou zeggen doe gewoon wat goed voelt je doet er niemand kwaad mee !! Fijne zwangerschap toe gewenst!
Ja erg is dat he durf hier al geen kv testen meer te kopen haha Heb er nog 4 liggen van zwanger en kids maar denk dat ze niet veel donkerder meer kunnen worden. Lekker maandag al echo ik moet nog 2.5 week wachten . Hier behalve gevoelige (.)(.) En een beetje zeurders gevoel in me buik ook geen kwaaltjes.
Dat zeurderige gevoel word ook minder je baarmoeder begint nu te groeien en op te rekken mn boobs doen nu nog alleen aan de zijkant zeer , nee miss worden ze niet donkerder maar geeft wel aan dat je echt zwanger bent bij mij zegt niets je bent zwanger behalve het hcg in mn urine zo raar dat ik me echt niet zwanger voel en dan is die bevestiging wel lekker ja het is wel lekker dat ik maandag mag maar vind het wel doodeng ook ik heb ruim 2,5bweek moeten wachten dusnword tijd ik vergeet je gewoon te feliciteren dom dom van harte met je zwangerschap !!