Lieve dames, Ongeveer 16dec mijn laatste menstruatie gehad, meestal cyclus van 32 dagen. Een week geleden dacht ik; duurt lang voor ongi weer komt. Heb toen een test gedaan: negatief. Gister nog maar weer eens getest omdat ik nog steeds niet ongesteld ben. Er kwam een tuurstreep, wilde deze vanochtend hier plaatsen omdat ik twijfelde... Nu heb ik net nog een testje gedaan en ben nogal van de kaart.... Ineens zo duidelijk, kan dat in 1 nacht zo duidelijk worden? Geloof het bijna niet!!!
Ik vind het vrij duidelijk voor een vals of indroogstreepje te zijn. Heb je nog een test? of doe er eens 4 drupjes water door. Dan loopt het gelige weg en kan je beter oordelen over de kleur van het streepje.
Heb je die van gisteren wel met ochtendurine gedaan? Dat kan dan ook nog het verschil uitmaken dat het in een korte tijd zoveel duidelijker wordt. Nadat ik 2 streepjes heb gezien, geloof ik het ook nooit en doe ik er nog een cb digi achteraan.
@Zusje84: was allebei niet met ochtendurine, gister was s avonds en nu was 3e plas vd dag... Maar ben wel echt zwanger toch?...
Wow, super bedankt dames! Dit wondertje wilde wel heel graag komen, dwars door de anticonceptie heen... Wat een wereldwonder dan Nog een beetje in shock, maar prachtig❤