11 september

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik was tv aan het kijken en ik zag het op het nieuws het eerste wat in me op kwam was hoe kan iemand nu zo dom zijn die torens zie je toch staan toen ik het hoorde van het 2de vliegtuig begreep ik pas dat het om een aanslag ging.

mijn mening is dat het heel erg is wat er is gebeurd maar vind wel dat er veel ergere dingen zijn die gebeuren in de wereld en dat hier zo een hoempapa ronds wordt gemaakt enkel omdat het amerika is wat zij in andere landen (Irak) aanrichten daar wordt geen hofd naar omgedraaid.

mijn medeleven voor de feamilieleden die iemand hebben moeten verliezen maar voor amerika zelf? nee liever niet.

edit: dat het leven als moslim is veranderd daar ben ik van overtuigd.
    maar denk ik dat er meer mensen zich in de islam zijn gaan verdiepen en dat er ergens toch wel meer begrip is gekomen niet dat dat er veel is maar toch een pietsie meer.

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Dat denk ik ook, maar het is erg jammer dat er dan eerst zoveel mensen voor moeten boeten, Wat nog erger is dat er mensen zijn die dit aanmoedigen ( dit geld voor amerikanen en aanhangers van de groepering die de aanslag heeft gepleegd (kan niet op de naam komen) Het lijkt soms wel dat amerika afganistan tien keer zo hard terug wil pakken om het gene wat hun is overkomen..en anders om.. Ik vind het erg kinderachtig dat je zo maar heen en weer gaat.. zo van: als jij dit doe doe ik dat nananaha! (ben ik nog te volgen?)

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    6 jaar alweer, wat gaat dat snel en het verdriet die de mensen nog steeds hebben.
    Ik was op mijn werk en was net een patient eten aan het geven.
    Ik zat naar de tv te kijken maar had niet door dat het om een aanslag ging, dat begreep ik pas later.
    Ik was toen ontzettend bang dat er een wereldoorlog zou uitbreken.

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    dit vind ik dus ook dit is echt mannen politiek (jij mept mij en ik mep jou terug maar dan veel harder)

5. Niet meer actief

tja alweer 6 jaar geleden

en DAMN dat jullie allemaal nog weten waar jullie waren en wat jullie deden :confused:

ik weet niet eens meer wat ik gister gegeten heb :oops:

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    haha maar goed dat hier weinig mannen te vinden zijn anders had je nu oorlog haha! :)

7. Niet meer actief

ik kwam net thuis van mn werk en wou een prgramma zien op tv, dat natuurlijk was afgelast.
    op alle zenders zag ik dezelfde beelden, vond het heel erg maar heb me er ook aan zitten ergeren dat er die dag en de dagen erna niks anders meer te zien was op tv haha

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sorry maar had je daar belangstelling voor dan?
    Het gaat en ging iedereen aan hoor, vind ik een beetje ongeinterresseerd van je, of boeid het je niet wat er in de wereld gebeurd?

9. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    ik ALS moslim vind het ook vreselijk hoor, niemand mag vermoord worden op deze manier, ook zeer onterecht.. vele onschuldige mensen hebben ook moeten lijden.

overigens is het in mijn geloof helemaal niet toegestaan zoiets te doen, maar omdat er vele onwetende mensen het geloof op hun manier aanhangen verpesten zij het voor de mensen die wel serieus ermee bezig zijn.

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik was het na een poosje ook wel zat hoor.
    Tuurlijk is/was het erg, maar er mag op dat moment best nog wel wat anders uitgezonden worden als weken lang diezelfde 2 torens die neer gaan.

11. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    ik persoonlijk ben er zelf op tegen dat er jaarlijks weer bepaalde dingen worden herdacht. zoiets zal nooit vergeten worden hoor met of zonder beelden. alleen is het een beetje te om het weer jaarlijks opnieuw mee te maken, ik heb het niet enkel over dat 11sep gebeuren, maar over t algemeen met vele gebeurtenissen.

12. Niet meer actief

Ik zat op yahoo instantmessenger toen een vreemde mij een berichtje stuurde met " hey , did you know that two planes have crashed into the WTC "
    Ik vroeg nog aan hem of het soms een geintje was :oops:
    Maar toen ik de tv aanzette zag ik dus dat het echt waar was....

13. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Wij waren op vakantie in spanje, zaten in een tentje en zagen op Tv inene een vliegtuig een gebouw ingaan! Mijn man zei nog: zo die ken ook niet vliegen!

Later naturlijk het hele verhaal en alle beelden! Wat een drama! Snap niet dat zulke mensen bestaan, gister die docu gezien, snap het nog steeds niet! Hoe kan je onschuldige mensen zoiets aan doen!

3 dagen later moesten we terug vliegen, wat een gedoe toen! 4 uur van te voren werden we al opgehaald, alles maar ook alles werd gecontroleerd, rijen bij de douane! Alle passangiers werden geteld. Ja vond het best eng om naar huis te vliegen!

Tijden sde vlucht werden er 3 arabische namen opgenoemd, nou de schik zat er goed in, iedereen zat om zich heen te kijken....slaat natuurlijk helemaal nergens op, die vlogen ook gewoon terug maar hadden ander eten! hahaha

Heeft er verder niks mee te maken, maar toen we eenmaal geland waren bleek er ook nog een bommelding op schiphol! Dus mochten we het vliegtuig niet uit! Pfffffff

kus miek

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik kan me het moment dat ik het te horen kreeg nog goed herinneren, ik kwam uit school, en het was megaslecht weer, was echt zeikesnat en het eerste wat m'n moeder zei was dat ik naar de tv moest komen kijken.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Hier ook zo; kwam uit school en m'n ouders zaten naar de tv te staren...

Ik weet nog dat ik de hele impact eigenlijk niet goed besefte, was toen 14.

Ik denk dat het me nu veel meer zou aangrijpen, omdat het besef veel groter is...

16. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ik was op mijn werk en een klant vertelde me even voor 6 dat er een vliegtuig in het WTC was gevlogen. Ben na sluitingstijd snel naar huis gefietst. Thuis stond de tv al aan en heb het de hele avond verder gevolgt. Weet nog wel dat we het verder de volgende dagen niet op het werk konden volgen omdat we daar geen tv of radio hadden. Vond ik op dat moment erg storend.

17. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik was op mijn werk toen ik het hoorde, ik geloofde het eerst ook niet...tot ik thuis kwam en het journaal zag

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    dus jij viert je verjaardag ook niet?
    en als later je ouders overleden zijn, dan denk herdenk jij dat ook niet meer? Natuurlijk is dat een herdenking van een ander formaat, maar zo gaat dat met rampen. Pas als je er zelf bij betrokken bent kun je het gaan waarderen. Zo heb ik het zelf althans met de vuurwerkramp wel ervaren.

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik weet echt niet meer wat ik die dag heb gedaan. Ik was net met de opleiding bezig alleen weet ik dat nog.

Ook ik als moslim vind het vreselijk en ik weet 100% zeker dat bin laden of wie dan dan ook in de die richting het niet hebben gedaan. Ik heb fvideo beelden gezien, mensen hebben onderzoeken gedaan en het kwam er op neer dat alles amerkia heeft gedaan.

bijv. een klein gebouw naast het WTC zou ook getroffen zijn door een vliegtuig maar het gat lijkt helemaal niet op een vliegtuig eerder op een bom.

bijv. het wtc gebouwen vallen naar beneden en dat kan niet zomaar.

bekijk deze beelden
    http://msn.eenvandaag.nl/index.php?modu ... 60,29882,0

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    die beelden zeggen me niks.
    Bin laden prijst zelfs zijn eigen mannen die het gedaan hebben.. lijkt mij bewijs genoeg.

Deel Deze Pagina