Weet iemand wanneer er weer van die acties zijn bij Prénatal? Dat je 20% krijgt of mamamaandag. Ik wil nml wat dingen kopen voor het nieuwe kamertje van mijn dochter .. alvast bedankt!
Mama Maandag bestaan vanaf 1 januari niet meer. Ik ben de tweede maandag van januari met veel zin naar de prenatal geweest en bij de kassa kreeg ik helaas te horen dat er geen mama maandag meer bestaat. Daar ging mijn korting. Jammer hoor!!!
Ik kreeg gisteren bij het Wij magazine een stickervel met kortingstickers voor de prenatal. Ook altijd leuk!
ik wil de net zeggen dat ik het magazine Wij zojuist heb ontvangen met kortingsstickers maar ik lees dat het al oud nieuws is. Via de web-winkel krijg je ook de korting.
woensdag 3 t/m 9 februari 15% 6 stickers op alles woensdag 27 t/m 2 februari 20% op wipstoelen. kinderstoelen stoelverkleiners op confectie , boxen of boxkleden en op borstkolven
Heb de stickers ook liggen doe er niks mee. DUs pb maar even. Heb ook nog van 3 t/m9 feb. 6x 15%korting op alles
mischien een stomme vraag maar als je in de webshop besteld heb je dan ook nog die sticker nodig om 15% te krijgen bv dat je die moet geven als ze je bestelling komen bezorgen groetjes linn
nee heb net even gekeken en de 15 % korting krijg je op alles in de webshop! Jammer genoeg mis ik een aantal dingen in de webshop. In de winkels hebben ze veel meer keuze!
voor de meiden in en rondom Nieuwegein (utrecht) de prenatal in nieuwegein heeft vanaf vandaag opheffingsuitverkoop heel de week 20% korting.
Handig om te weten!! Helaas wel van de week al bij de Prenatal in Utrecht geshopt. Geldt de korting op alles?