Goedenavond, mijn naam is debbie 30 en mama van twee kindjes , vvanmiddag echo gehad en twee holle ruimtes , waarvan 1 vvruchtzakje met hartje en andere wel wat op te zien maar konden niet precies wat, in welke week gaat het hartje kloppen, ik zal een foto ttoevoegen en ben er benieuwd wat jullie daarop zien ? Groetjes debbie
Wat spannend ! Hoe ver denken ze dat je bent? Meestal gaat is het hartje te zien op de echo ff voor 7 weken. Wanneer mag je weer voor een echo?
Wat leuk, hoe ver ben je nu? Niet om je te ontmoedigen maar heel veel zwangerschappen beginnen als 2 ling, maar dan onwikkeld er 1tje. Dit zie je normaal ook niet op beeld want meestal is de eerste echo pas rond de 10 weken, en is nummer 2 al weer opgenomen door het lichaam, dit lijkt me een echo van 5 weken?
Het is hoogstwaarschijnlijk zoals ik het zie twee eiig en twee eiige tweelingen hebben vrijwel altijd een verschil in groei van een paar dagen. Dit omdat het heel onwaarschijnlijk is dat je op exact hetzelfde moment een dubbele eisprong hebt en deze op exact hetzelfde moment is ingenesteld. Ik heb deze wijsheid van mijn gynaecoloog, want ik ben zelf ook een hele trotse J/M tweelingmama. Op dit termijn zou het dus goed kunnen kloppen wat er te zien is.
Ik had bij 6 weken en 2/3 dagen de eerste echo en toen waren er 2 hartjes te zien. Spannend zeg, wanneer heb je weer een echo?